Show simple item record

dc.contributor.advisorVladimirska, Jeļena
dc.contributor.authorRatniece-Kangare, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:32Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77402
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50641
dc.description.abstractJau sākot ar iesācēju līmeņiem (A1, A2, A2+) franču valodas kā svešvalodas apguvē ir ieteicams iekļaut literāros tekstus. Šāda prakse atver skolēniem durvis uz citu kultūru, bagātina viņu valodu, veicina intelekta attīstību un parāda skaistumu, ko sniedz fantāziju pasaule. Darba mērķis ir noteikt kritērijus pēc kādiem izvēlēties literāros darbus, lai tie būtu piemēroti iesācēju līmenim (A1, A2, A2+) franču valodā kā svešvalodā kā arī metodes kā no šiem darbiem izveidot aktivitātes franču valodas pasniegšanai iesācēju līmenim. Lai šos kritērijus noteiktu tika apskatīti dažādi speciālistu viedokļi, kā arī izpētītas piedāvātās metodes darbu iekļaušanai mācību procesā saglabājot to oriģinalitāti. (Defays, 2014, Albert, 2000, Godard, 2015, Cicurel, 1991). Darba noslēgumā ir atlasīti literārie teksti franču valodas kā svešvalodas apguvei iesācēju līmenim, kā arī izstrādāti metodoloģiskie uzdevumi šo darbu integrēšanai mācību procesā.
dc.description.abstractThe introduction of the literature in the teaching of French as a foreign language is favourable starting with the elementary levels because such a practice opens the door to the learners of the world of the other culture, enriches their vocabulary, nourishes their intellectual spirit and exposes the beauty of the world of imagination. This present research aims to examine the criteria of the choice of literary texts to introduce to the learners of French as a foreign language and the teaching practices to adapt them to elementary levels (A1, A2, A2 +). To define the criteria for the classification of literary texts, the studies of several specialists in the field of linguistics and language teaching were examined as well as the methodology for adjust the literary texts to fit to the elementary levels of the learners, meanwhile protecting their originality. (Defays, 2014, Albert, 2000, Godard, 2015, Cicurel, 2001) The literary texts selected for teaching French as a foreign language starting with elementary levels and the pedagogical approaches to adapt them in the classroom are presented in the last part of my research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectliteratūra franču valodas kā svešvalodas apguvē
dc.subjectliterārie teksti
dc.subjectiesācēju līmenis (A1, A2, A2+)
dc.subjectliterature in French as a foreign language
dc.subjectliterary texts
dc.titleLiteratūra kā palīglīdzeklis franču valodas apguvē iesācēju līmenim
dc.title.alternativeLiterature application in the French as a foreign language for the beginners
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record