Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMūrnieks, Andrejs
dc.contributor.authorŠmukste, Maija Elvīra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:33Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77451
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50642
dc.description.abstractMaijas Elvīras Šmukstes diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība populārās mūzikas izraisīto negatīvo parādību un risku mazināšanā 7. - 9. klašu grupā.” Diplomdarba mērķis – izpētīt ar populāro mūziku saistīto subkultūru negatīvās parādības, konstatēt iespējamos riskus 7.–9. klašu grupā un veikt sociālpedagoģisko darbību, mazinot populārās mūzikas klausīšanās un saistīto subkultūru izraisīto negatīvo parādību un risku ietekmi uz skolēniem. Teorētiskajā daļā pētīta populārā mūzika, tās vēsture, žanri, tās vieta mācību saturā un sastopamība pusaudžu un jauniešu veidoto subkultūru vidēs, kā arī analizēti iespējamie riski un negatīvās parādības, kas saistītas ar šo subkultūru ietekmi uz jauniešu uzvedību. Praktiskajā daļā veikts pētījums par populārās mūzikas netieši izraisīto negatīvo parādību un risku esamību X pamatskolā, novērotas to izpausmes, kā arī izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma, lai mazinātu riskus, kas izriet no populārās mūzikas ietekmes uz skolēnu uzvedību. Veikta programmas aprobācija un izvērtēšana. Atslēgvārdi: populārā mūzika, pusaudži, risks, subkultūra, sociālpedagoģiskā darbība.
dc.description.abstractThe Diploma thesis of Maija Elvīra Šmukste “Socio-pedagogical activity in reducing the negative effects and risks of popular music in grades 7. - 9.” The aim of the Diploma paper – to research the negative impact of popular music related to its subcultures and the possible risks for students in grades 7. – 9. in addition to conducting socio-pedagogical activities in reducing the negative impact and risks caused by listening to popular music and related subcultures to students. In the theoretical part is reviewed the overall concept of popular music itself, its history, genres, its role in learning process and occurrence in subcultures in the environment created by the adolescence, moreover analyzing the possible negative risks and negative occurrence possibilities related with particular subculture which can affect adolescent behavior. In the practical part, a study was carried out about the indirect negative impact and risks of popular music in Primary School No X environment, with observing the ways of popular music affecting students and a socio-pedagogical curriculum was created to reduce the risks that occur in the behavior changes in students caused by popular music and the approbation and evaluation of the curriculum. Keywords: popular music, adolescent, risk, subculture, socio-pedagogical activity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpopulārā mūzika
dc.subjectpusaudži
dc.subjectrisks
dc.subjectsubkultūra
dc.subjectsociālpedagoģiskā darbība
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība populārās mūzikas izraisīto negatīvo parādību un risku mazināšanā 7.–9. klašu grupā
dc.title.alternativeSocio-pedagogical Activity in Reducing the Negative Effects and Risks of Popular Music in Grades 7.-9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige