Sociālpedagoģiskās darbības iespējas vērtībizglītībā sākumskolā
Автор
Cela, Rēzija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Pavlovs, Māris
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Rēzijas Celas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskās darbības iespējas vērtībizglītībā sākumskolā”. Diplomdarba mērķis - raksturot sociālpedagoģiskās darbības iespējas vērtībizglītībā sākumskolā, izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu vērtībizglītības veicināšanā Rīgas X pamatskolas sākumskolas vecumposmā, veikt tās aprobāciju un iegūto datu analīzi. Teorētiskajā daļā apskatīta vērtībizglītības būtība un sociālpedagoģiskās darbības iespējas un saistība vērtībizglītībā sākumskolā. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālpedagoģiskās darbības iespējām vērtībizglītībā sākumskolā, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma vērtībizglītības veicināšanā Rīgas X pamatskolas sākumskolas vecumposmā un veikta tās aprobācija. Diploma thesis of Rēzija Cela “Socio-pedagogical Activity Possibilities in Value Education in Primary School”. The aim of the Diploma paper – to describe Socio-pedagogical activity possibilities in value education in primary school, to develop social pedagogical activity curriculum to promote value education for primary school age group in Riga Primary School No X, to conduct approbation and analysis of the results received. In the theoretical part is reviewed the overall concept of value education and socio-pedagogical activity possibilities and connection with value education in primary school. In the practical part, a study was carried out about socio-pedagogical activity possibilities in value education in primary school and a socio-pedagogical curriculum was created to promote value education in Riga Primary School No X for the primary school age group and the approbation of the curriculum. Keywords: values, value education, social pedagogue, socio-pedagogical activity, primary school.