Show simple item record

dc.contributor.advisorApsīte, Annija
dc.contributor.authorMashatova, Ziyoda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:36Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75276
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50843
dc.description.abstractZiyoda Mashatova. Bakalaura darbs “Patērētāju attieksme pret ietekmētāju mārketingu sociālo mediju platformās Latvijā un Uzbekistānā”. Šajā dokumentā tiek analizēta patērētāju attieksme pret ietekmētāju mārketingu sociālo mediju platformās Latvijā un Uzbekistānā. Mērķis ir novērtēt patērētāju viedokli par ietekmētāju mārketingu, ņemot vērā viņu vajadzības un kultūras izcelsmi. Galvenais uzdevums ir sasniegt šī dokumenta mērķi, saistot teoriju un praktiskus piemērus par patērētāju uzvedību sociālo mediju platformās. Iegūtie rezultāti parāda starpkultūru faktorus, kas ietekmē patērētāju uzvedību interneta vidē un viņu uztveri par ietekmētāju mārketingu. Bakalaura darbs satur 36 figūras, 15 tabulas, 3 pielikumus un 99 lappuses. Pētījumu periods aptver 2019-2020.
dc.description.abstractZiyoda Mashatova. The Bachelor Thesis “The attitude of consumers towards influencer marketing in social media platforms in Latvia and Uzbekistan”. In this paper, the attitude consumers towards influencer marketing in social media platforms in Latvia and Uzbekistan is being analyzed. The goal is to assess consumers’ views on influencer marketing in terms of consideration of their needs and cultural backgrounds. The main task is, by linking theory and practical examples of consumers’ behavior in the social media platforms, to reach the goal of this paper. The obtained results show intercultural factors that affect consumer behavior in the Internet environment and their perception of influencer marketing. Bachelor Thesis contains 36 figures, 15 tables, 3 appendixes, and 99 pages. The research period covers 2019 – 2020.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectInfluencer Marketing
dc.subjectSocial Media
dc.subjectConsumer Behavior
dc.subjectDigital Environment
dc.subjectIntercultural Approaches
dc.titlePatērētāju attieksme pret ietekmētāju mārketingu sociālo mediju platformās Latvijā un Uzbekistānā
dc.title.alternativeThe attitude of consumers towards influencer marketing in social media platforms in Latvia and Uzbekistan
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record