Mārketinga komunikāciju analīze sporta organizācijā “Latvijas Universitātes” basketbola komanda.
Author
Birkāns, Renārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Renāra Birkāna bakalaura darbs par Mārketinga komunikāciju analīze sporta organizācijā “Latvijas Universitātes” basketbola komanda. Sporta spēļu skatītāji un apmeklētāji ir viena no svarīgākajām sastāvdaļām, kāpēc vispār notiek sporta spēles. Basketbola komandai ’’Latvijas Universitāte’’ pēdējos gados apmeklētāju skaits ir samazinājies. Bakalaura darba autors vēlas noskaidrot, kā mārketinga komunikācijas ietekmē spēļu apmeklētāju skaitu, atpazīstamību un tēlu. Bakalaura darba pētnieciskā darba mērķis ir noteikt, kā mārketinga aktivitātes ietekmē basketbola komandas “Latvijas Universitāte” apmeklējuma rezultātus, kā arī analizēt tās, lai noskaidrotu efektīvākos mārketinga komunikāciju instrumentus un sniegtu priekšlikumus “Latvijas Universitātes’’ basketbola komandas mārketinga daļai. Iegūtie rezultāti parāda nepilnības komandas mārketinga komunikācijās, kā arī norāda uz pozīcijām, kuras ir iespējams uzlabot. Darbs sastāv no 73 lappusēm, 28 attēliem, 11 tabulām un 8 pielikumiem. Atslēgas vārdi: sporta mārketings; basketbols; apmeklētāji; atpazīstamība; tēls; mārketinga komunikācijas. Renārs Birkāns bachelor's thesis on Marketing communication analysis in sports organization “University of Latvia” basketball team. Spectators and visitors of sports games are one of the most important components of why sports games take place at all. The number of visitors to the basketball team "University of Latvia" has decreased in recent years. The author of the bachelor's thesis wants to find out how marketing communications affect the number of game visitors, publicity and organizations image. The aim of the bachelor's thesis is determined how marketing activities influence the visit of the basketball team "University of Latvia", as well as analyze them to find out an effective marketing communication tools and provide proposals for the marketing department of the “University of Latvia” basketball team. The obtained results show the shortcomings in the team's marketing communications, as well as indicate the positions that can be improved. The work consists of 73 pages, 28 images, 11 tables and 8 appendices. Keywords: sports marketing; basketball; visitors; publicity; image; marketing communications.