Mārketinga komunikācijas plāna izstrāde uzņēmumā "BALTA eko".
Author
Petroviča, Loreta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Mārketinga komunikācijas plāna izstrāde uzņēmumā “BALTA eko”” mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem, izanalizēt uzņēmuma SIA “BALTA eko” veikto mārketinga komunikāciju, izstrādāt komunikācijas plānu piezīmju grāmatu sērijai HARD ORNAMENT un sniegt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Darbā izvirzītie galvenie uzdevumi ir izanalizēt uzņēmuma veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes, noskaidrot auditorijas viedokli par plānotāju un piezīmju grāmatu ražotāju mārketinga komunikācijām, izstrādāt mārketinga komunikācijas grafiku piezīmju grāmatu sērijai HARD ORNAMENT sociālajā tīklā Facebook, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA “BALTA eko” mārketinga komunikācijas uzlabošanai un attīstības iespējām. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba apjoms ir 62 lappuses, 12 attēli, 6 tabulas, 2 pielikumi. Darba izstrādē izmantoti 56 literatūras avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas plāns, BALTA eko, piezīmju grāmata. The theme of bachelor’s thesis is “Marketing communication plan development in “BALTA eko””. Main goal for this project is, based on theoretical aspects of marketing communication, analyse marketing communication currently used by SIA “BALTA eko” and develop communication plan for notebook series HARD ORNAMENT and give proposals for improvement of companies marketing communication. Main tasks set in the work was to analyse marketing communication activities done by the company, to find out audiences opinion for marketing communications used by planner and notebook manufacturers, to develop marketing communication plan for notebook series HARD ORNAMENT in social network FACEBOOK, and to make proposals for marketing communication improvement and development opportunities in SIA “BALTA eko” The project consists of 3 chapters. The project is 62 pages long and there are 12 pictures, 6 tables and 2 appendixes. 56 literature sources were used. Keywords: marketing communication, marketing communication plan, BALTA eko, notebook.