• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga iespējas, problēmas un risinājumi komercbanku internetbankās

Thumbnail
View/Open
20054-Hermanis_Rullis_2011.pdf (5.885Mb)
Author
Rullis, Hermanis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
ANOTĀCIJA Promocijas darba „Mārketinga iespējas, problēmas un risinājumi komercbanku internetbankās” mērķis ir izpētīt internetbankas lomu bankas mārketingā, analizēt internetbankas adaptāciju un izstrādāt priekšlikumus mārketinga internetbankā pilnveidošanai. Promocijas darba pirmā nodaļā veikta internetbankas lomas bankas mārketingā izvērtēšana. Promocijas darba otrā nodaļa veltīta privātpersonu internetbankas adaptācijas izpētei, izvērtējot pētnieku viedokļus par internetbankas adaptāciju ietekmējošajiem faktoriem. Promocijas darba trešajā nodaļā autors ir pētījis mārketinga internetbankā pilnveidošanas iespējas. Teorētiskās analīzes un empīrisko pētījumu rezultātā promocijas darba autors izdara secinājumus par mārketinga iespējām un problēmām internetbankās un izstrādājis priekšlikumus mārketinga internetbankā pilnveidošanai. Atslēgvārdi: internetbanka, mārketinga pētījumi, inovācija, tehnoloģiju adaptācija, bankas produkti.
 
ANNOTATION Purpose of dissertation “Possibilities, challenges and solutions of marketing within internet bank” is to evaluate a role of internet bank in the bank marketing, to research adoption of internet banking among private customers and to provide suggestions to improve marketing within internet bank. First chapter of dissertation contains evaluation of internet bank’s role in the bank marketing. Second chapter contains research of internet banking adoption among private customers and evaluation of other researchers’ opinions regarding factors influencing adoption of internet banking. In the third chapter author evaluated possibilities to improve marketing within internet bank. As result of theoretical analysis and empirical research author provides conclusions regarding possibilities and challenges of marketing within internet bank and offers suggestions to improve marketing within internet bank. Keywords: internet banking, marketing research, innovation, adoption of technologies, financial services.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5088
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV