Gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA "GPC Smārde" mārketinga pasākumu kompleksa analīze.
Автор
Pūliņš, Dāvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir ”Gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA "GPC Smārde" mārketinga pasākumu kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, izanalizēt SIA “GPC Smārde” mārketinga pasākumu kompleksa elementu pielietojumu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus uzlabojumiem. Darba pirmajā nodaļā tiek aprakstīts mārketinga kompleksa elementu teorētiskie aspekti, un mārketinga vadīšanas īpatnības vairumtirdzniecības sfērā. Otrajā nodaļā darba autors raksturo iekšējās un ārējas vides faktoru ietekmi uz uzņēmumu, analizē mārketinga pasākuma kompleksa elementus uzņēmumā. Trešajā nodaļā ir veikts pētījums par SIA „GPC Smārde” mārketinga pasākumu kompleksa pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darba apjoms ir 72 lpp., tajā ir 21 attēls, 8 tabulas, 3 pielikumiem un 32 informācijas avotiem. Bachelor work theses is „Analysis of marketing complex of meat processing company SIA "GPC Smārde"” The goal of the bachelor work thesis is, based on the results of the research, to analyze the application of the elements of the marketing complex of SIA "GPC Smārde", to reveal shortcomings and to provide suggestions for improvements. The first chapter describes the theoretical aspects of the elements of the marketing complex, peculiarities of marketing management in the wholesale sphere. In the second chapter, the author describes the impact of internal and external factors on the company, analyzes the elements of the marketing complex in the company. In the third chapter, a research has been carried out on the possibilities of improving the marketing complex of SIA "GPC Smārde". The bachelor work consists of 72 pages, 21 pictures, 8 tables, 3 appendixes and 32 information sources.