• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Beziepkojuma veikalu zīmola veidošana un attīstība Latvijas tirgū.

Thumbnail
Öffnen
303-76332-Andersone_Beate_ba18011.pdf (1.202Mb)
Autor
Andersone, Beāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbā tēma ir “Beziepakojuma veikalu zīmola veidošana un attīstība Latvijas tirgū”. Darbā par svarīgu tiek uzskatīta zīmolvedības izzināšana, kā arī veiksmīga zīmola darbības attīstība. Mērķis ir, pamatojoties uz zīmola veidošanas teorētisko izpratni, izvērtēt beziepakojuma veikalu zīmola novērojumus un izstrādāt priekšlikumus beziepakojuma veikalu zīmolu pilnveidošanai un attīstībai nākotnē Latvijas tirgū. Par galvenajiem maģistra darba uzdevumiem tika izvirzīta beziepakojuma veikala zīmola darbības raksturošana Latvijas tirgū, analizējot zīmola kapitāla būtību un to salīdzināšana ar Eiropas tirgu, kā arī noskaidrot patērētāju auditorijas vērtējumu par beziepakojuma veikalu zīmoliem. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba apjoms ir 95 lapaspuses, 9 tabulas, 40 attēli, 9 pielikumi, Izmantoti 107 literatūras avoti.
 
The topic of the master's thesis is "Branding and development of unpacked stores in the Latvian market". In the work, the study of brand management is considered important, as well as the successful development of brand operations. The aim is, based on the theoretical understanding of branding, to evaluate the observations of the unpacked store brand and to develop proposals for the future improvement and development of the unpacked store brand in the Latvian market. The main tasks of the master's thesis were to describe the operation of the unpacked store brand in the Latvian market, analyzing the nature of the brand's capital and comparing them with the European market, as well as to find out the consumer audience's assessment of unpacked store brands. Master's thesis consists of 3 chapters. Thesis consists of 95 pages, 9 tables, 40 figures, 9 appendices, 107 references.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50929
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV