Beziepkojuma veikalu zīmola veidošana un attīstība Latvijas tirgū.
Author
Andersone, Beāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā tēma ir “Beziepakojuma veikalu zīmola veidošana un attīstība Latvijas tirgū”. Darbā par svarīgu tiek uzskatīta zīmolvedības izzināšana, kā arī veiksmīga zīmola darbības attīstība. Mērķis ir, pamatojoties uz zīmola veidošanas teorētisko izpratni, izvērtēt beziepakojuma veikalu zīmola novērojumus un izstrādāt priekšlikumus beziepakojuma veikalu zīmolu pilnveidošanai un attīstībai nākotnē Latvijas tirgū. Par galvenajiem maģistra darba uzdevumiem tika izvirzīta beziepakojuma veikala zīmola darbības raksturošana Latvijas tirgū, analizējot zīmola kapitāla būtību un to salīdzināšana ar Eiropas tirgu, kā arī noskaidrot patērētāju auditorijas vērtējumu par beziepakojuma veikalu zīmoliem. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba apjoms ir 95 lapaspuses, 9 tabulas, 40 attēli, 9 pielikumi, Izmantoti 107 literatūras avoti. The topic of the master's thesis is "Branding and development of unpacked stores in the Latvian market". In the work, the study of brand management is considered important, as well as the successful development of brand operations. The aim is, based on the theoretical understanding of branding, to evaluate the observations of the unpacked store brand and to develop proposals for the future improvement and development of the unpacked store brand in the Latvian market. The main tasks of the master's thesis were to describe the operation of the unpacked store brand in the Latvian market, analyzing the nature of the brand's capital and comparing them with the European market, as well as to find out the consumer audience's assessment of unpacked store brands. Master's thesis consists of 3 chapters. Thesis consists of 95 pages, 9 tables, 40 figures, 9 appendices, 107 references.