Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorGrīga, Roberta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:16Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76414
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50932
dc.description.abstractMaģistra darba “Zīmola identitātes izstrāde virzīšanai amatalus nišā” mērķis ir, balstoties uz teoriju par zīmolu uzbūvi un identitātes izstrādes stratēģiskajiem aspektiem, izstrādāt zīmolu identitāti virzīšanai amatalus nišā. Pirmajā daļā ir pētīti zīmolu uzbūves un identitātes teorētiskie aspekti. Darba otrajā daļā tiek apskatīta intervijas metodoloģija, veikta ekspertu interviju analīze un analizēta Latvijas un pasaules pieredze amatalus nišā, kā arī novērtēti nišas zīmolu tipiskākie parametri un elementi. Visbeidzot trešajā daļā tiek apskatīta pētījuma metodoloģija, veikta patērētāju aptauja un pētījuma datu analīze un, balstoties uz apskatītajiem teorētiskajiem aspektiem un pētījuma datu analīzes, tiek izstrādāta zīmola identitāte. Darbs sastāv no 139 lapaspusēm, 11 attēliem un astoņiem pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of Master thesis “Development of brand identity for promotion in the craft beer industry” is to develop an identity for brand promotion in the craft beer industry, based on the theory of brand structure and strategic aspects of identity development. The first part examines the theoretical aspects of brand structure and identity. The second part of the dissertation reviews the interview methodology, analyzes expert interviews and analyzes the Latvian and world experience in the craft beer niche, as well as evaluates the most typical parameters and elements of niche brands. Finally, the third part discusses the research methodology, conducts a consumer survey, analyzes the research data and, based on the theoretical aspects and analysis of the research data, develops a brand identity. The thesis comprises 139 pages, 11 images and eight appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectzīmola identitātes veidošana
dc.subjectzīmolvadība
dc.subjectzīmola stratēģija
dc.subjectzīmola virzīšana
dc.titleZīmola identitātes izstrāde virzīšanai amatalus nišā.
dc.title.alternativeDevelopment of brand identity for promotion in the craft beer industry.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию