Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorMureviča, Anastasija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:17Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76467
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50935
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA “Eka paipalas” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo Latvijas paipalu olu tirgū ir liela konkurence par klientiem, ka arī ir grūti ienākt lielu tīklu veikalos, kas rod nepieciešamību pareizi izvēlēties un pielietot praksē mārketinga kompleksu, tādā veidā panākot konkurentspēju paipalu produkcijas sektorā. Bakalaura darba pētamā problēma – SIA“Eka paipalas” mārketinga kompleksa analīzes un pilnveidošanas nepieciešamība. No pētamās problēmas izriet bakalaura darba mērķis, kas ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, veikto respondentu aptauju un interviju ar SIA”Eka paipalas” mārketinga speciālistu, analizēt SIA”Eka paipalas” izveidoto mārketinga kompleksu un to ietekmi uz klientu vēlmi nopirkt šo produkciju, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus SIA”Eka paipalas” mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Darbs sastāv no 65 lapaspusēm, tajā ir iekļautas 3 tabulas, 19 attēli un 8 pielikumi. Darba izstrādei tika izmantoti 39 avoti.
dc.description.abstractBachelors’ thesis topic is „Marketing complex analysis of SIA “Eka paipalas””. The topic of the thesis is timely because there is a serious competitive environment for consumers among quail egg manufacturers in Latvia. For the manufacturers it is also hard to enter into the big shopping stores with their product. These reasons make it essential to choose the right marketing complex and use it properly, to succeed in the sector of quail products. The bachelors’ thesis research point is – the necessity of marketing complex analysis and its improvement for SIA“Eka paipalas”. This point forms the target of bachelors’ thesis, which is, based on theory, interviewing and interrogating respondents by SIA”Eka paipalas” marketing specialist, to analyse the developed marketing complex of SIA”Eka paipalas” and its effect on clients will to buy the product, unveil its disadvantages and give advice on how to improve the marketing complex of SIA”Eka paipalas”. The thesis consists of 65 pages, it includes 3 tables, 19 pictures and 8 application sheets. For developing the thesis 39 sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga kompleks
dc.subjectprodukts
dc.subjectpatērētājs
dc.subjectSIA”Eka paipalas”
dc.titleSIA “Eka paipalas” mārketinga kompleksa analīze.
dc.title.alternativeMarketing complex analysis of SIA “Eka paipalas”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record