Show simple item record

dc.contributor.advisorŠkapars, Roberts
dc.contributor.authorBramanis, Andis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:22Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77496
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50947
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “SEB bankas finanšu pakalpojumu analīze”. Latvijā šobrīd finanšu pakalpojumus piedāvā 13 komercbankas, tādēļ, lai veiksmīgi darbotos, bankai ir svarīgi nostiprināt savu pozīciju Latvijas finanšu tirgū, nepārtraukti attīstoties, piesaistot jaunus klientus, kā arī piedāvājot saviem klientiem jaunus un izdevīgus pakalpojumus. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz speciālo literatūru, izpētīt komercbanku darbības nozīmi tautsaimniecībā, analizēt SEB bankas finanšu pakalpojumus, atklāt pozitīvos momentus un trūkumus pakalpojumu nodrošināšanā un kvalitātē, kā arī izstrādāt priekšlikumus finanšu pakalpojumu nodrošināšanas uzlabošanai. Pētījums norāda, ka SEB banka klientiem nodrošina konsultācijas par finanšu produktiem un darījumu nodrošināšanu attālinātajos kanālos, tos pakāpeniski ieviešot kā pamata saziņas kanālus ar klientiem.
dc.description.abstractThe theme of The Bachelor's work is " Financial services analysis at SEB bank". There are 13 commercial banks offering financial services in Latvia, so it is important for the bank to strengthen its position in the Latvian financial market, constantly evolving, attracting new clients, and offering new and affordable services to its customers. The aim of the Bachelor's work is to explore, on the basis of special literature, and the role of commercial banks in the economy, analyze SEB Bank's financial services, identify positive moments and disadvantages in terms of service provision and quality, and make proposals to improve the provision of financial services. The study indicates that SEB Bank provides clients with advice on financial products and transactions on remote channels, with the gradual introduction of them as basic communication ways with customers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectSEB
dc.subjectbanka
dc.subjectfinanšu pakalpojumi
dc.subjectkomercbanka
dc.titleSEB bankas finanšu pakalpojumu analīze
dc.title.alternativeFinancial services analysis at SEB bank
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record