Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠkapars, Roberts
dc.contributor.authorPūlmane, Annija Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:26Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77798
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50958
dc.description.abstractŠī darba galvenais mērķis ir vieglo lietoto automašīnu tirgus izpēte un analīze, cilvēku paradumu, kuri saistīti ar vieglo lietoto automašīnu iegādi un lietošanu, analīze, kā arī tirgus ietekmējošo faktoru noteikšana. Galvenie darba uzdevumi ir lietoto automašīnu tirgus formas noteikšana un vispārēja teorētisko aspektu aplūkošana, pieprasījuma, piedāvājuma un cenu izpēte, kā arī nākotnes perspektīvu apskatīšana, arī izskatot COVID – 19 kā faktoru. Darba izstrādes laikā kā galvenos secinājumus var minēt vienotas datu bāzes trūkumu vieglajām lietotajām automašīnām par to vēsturi, patērētāju neuzticību kredītiestādēm sakarā ar līzingiem, kā arī nēvēlēšanās iegādāties jaunu un energoefektīvāku automašīnu. Kā risinājumus iepriekšminētajām problēmām var minēt – Ceļu satikmes un drošības direkcijas izveidotu vienotu datu bāzi par vieglajām lietotajām automašīnām, kā arī dažādu veicinošu pasākumu izveide – no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas par energoefektīvu automašīnu izdevīgumu un iegādi, no dažādu kreditēšanas iestāžu puses par līzingu izdevīgumu.
dc.description.abstractThe main goal of this work is to study and analyze the market of used cars, to analyze people's habits related to the purchase and use of used cars, as well as to determine the factors influencing the market. The main tasks are to determine the shape of the used car market and to look at the general theoretical aspects, research of demand, supply and prices, as well as to look at future perspectives, also considering COVID - 19 as a factor. During the development of the work, the main conclusions are the lack of a unified database for passenger used cars about their history, consumer distrust of credit institutions due to leasing, as well as the reluctance to buy a new and more energy-efficient car. Solutions to the above problems include the creation of a unified database on passenger cars by the Road Traffic and Safety Directorate, as well as the creation of various promotional measures from the Ministry of Environmental Protection and Regional Development on the profitability and purchase of energy efficient cars.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectPiedāvājums
dc.subjectLīzings
dc.subjectIenākumi
dc.subjectAutocentrs
dc.titleLietoto automašīnu tirgus Latvijā
dc.title.alternativeThe market of used cars in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige