Iepriekšējās izglītības atzīšana augstākajā izglītībā mūžizglītības kontekstā
View/ Open
Author
Rusakova, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rauhvargers, Andrejs
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Iepriekšējās izglītības atzīšana augstākajā izglītībā mūžizglītības kontekstā
(A. Rusakova)
Anotācija
Lai veicinātu virzību uz mūžizglītībā orientētu sabiedrību, ir tikuši izstrādāti vairāki instrumenti, kas atbalsta reformas.
Savā darbā autore pielieto vairākus no reformu instrumentiem tiem piekritīgajās jomās un pēta pastāvošās atzīšanas un kvalitātes nodrošināšanas problēmas, kas varētu kavēt Eiropas Augstākās Izglītības Telpas attīstību.
Tomēr ne visos politikas praktiskās ieviešanas līmeņos ir izstrādātas skaidras vadlīnijas. Autore pievēršas šai problemātikai, ierosinot metodoloģiju studiju rezultātu, kas būs par pamatu iepriekšējās izglītības atzīšanai, ieviešanai studiju programmā augstskolā.
Doktora darbs sastāv no 8 nodaļām, 8 pielikumiem, 13 tabulām, 14 attēliem, 14 diagrammām.
ATSLĒGVĀRDI: mūžizglītība, iepriekšējās izglītības atzīšana, kvalitātes nodrošināšana, studiju rezultāti, nacionālās kvalifikāciju ietvarstruktūras Recognition of Prior Learning within Higher Education in the Context of Lifelong Learning
(A. Rusakova)
Anotation
. To support the reform process towards lifelong learning oriented society, several tools had been elaborated.
The author seeks to apply several of the recommended tools in the respective areas and research on the existing problems of recognition and quality assurance that might impede the development of EHEA. However not in all of the areas clear guidelines for practical implementation of the policy are provided. The author addresses this problem by proposing a methodology for implementing learning outcomes in a program, and elaborates recommendations for implementing the recognition of prior learning in a HEI.
Doctoral Thesis consists of 8 chapters, 8 attachments, 13 tables, 14 illustrations, 14 charts.
KEYWORDS: recognition of prior learning, quality assurance, learning outcomes, national qualification frameworks