Show simple item record

dc.contributor.advisorRauhvargers, Andrejsen_US
dc.contributor.authorRusakova, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:01Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:01Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20561en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5101
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractIepriekšējās izglītības atzīšana augstākajā izglītībā mūžizglītības kontekstā (A. Rusakova) Anotācija Lai veicinātu virzību uz mūžizglītībā orientētu sabiedrību, ir tikuši izstrādāti vairāki instrumenti, kas atbalsta reformas. Savā darbā autore pielieto vairākus no reformu instrumentiem tiem piekritīgajās jomās un pēta pastāvošās atzīšanas un kvalitātes nodrošināšanas problēmas, kas varētu kavēt Eiropas Augstākās Izglītības Telpas attīstību. Tomēr ne visos politikas praktiskās ieviešanas līmeņos ir izstrādātas skaidras vadlīnijas. Autore pievēršas šai problemātikai, ierosinot metodoloģiju studiju rezultātu, kas būs par pamatu iepriekšējās izglītības atzīšanai, ieviešanai studiju programmā augstskolā. Doktora darbs sastāv no 8 nodaļām, 8 pielikumiem, 13 tabulām, 14 attēliem, 14 diagrammām. ATSLĒGVĀRDI: mūžizglītība, iepriekšējās izglītības atzīšana, kvalitātes nodrošināšana, studiju rezultāti, nacionālās kvalifikāciju ietvarstruktūrasen_US
dc.description.abstractRecognition of Prior Learning within Higher Education in the Context of Lifelong Learning (A. Rusakova) Anotation . To support the reform process towards lifelong learning oriented society, several tools had been elaborated. The author seeks to apply several of the recommended tools in the respective areas and research on the existing problems of recognition and quality assurance that might impede the development of EHEA. However not in all of the areas clear guidelines for practical implementation of the policy are provided. The author addresses this problem by proposing a methodology for implementing learning outcomes in a program, and elaborates recommendations for implementing the recognition of prior learning in a HEI. Doctoral Thesis consists of 8 chapters, 8 attachments, 13 tables, 14 illustrations, 14 charts. KEYWORDS: recognition of prior learning, quality assurance, learning outcomes, national qualification frameworksen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleIepriekšējās izglītības atzīšana augstākajā izglītībā mūžizglītības kontekstāen_US
dc.title.alternativeRecognition of Prior Learning within Higher Education in the Context of Lifelong Learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record