Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorOzola, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:10:55Z
dc.date.available2020-06-30T01:10:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76415
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51088
dc.description.abstractBakalaura darbs pēta pārliecinošu izteiksmes līdzekļu lietojumu darba sludinājumos. Darba mērķis bija pētīt pārliecinošu izteiksmes līdzekļu veidus, biežumu un funkcijas 2020. gada martā publicētajos darba sludinājumos. Izmantotās pētījuma metodes bija literatūras apskats, diskursa analīze un biežuma analīze. Pētījums tika veikts, analizējot teorētiskos materiālus par reklāmu diskursu, darba sludinājumiem, pārliecināšanas līdzekļiem un pārliecināšanu lietišķajā komunikācijā, kā arī analizējot darba sludinājumos atrastos pārliecināšanas līdzekļus, nosakot to biežumu un funkcijas. Darba autore nonāca pie secinājuma, ka pārliecināšanas līdzekļi ir plaši izmantoti darba sludinājumos, kas ļauj darba devējiem ietekmēt darba meklētāju attieksmi pret kompāniju un profesiju.
dc.description.abstractThe Thesis studies the use of persuasive language means in job advertisements. The goal of this paper was to study the types, frequency and functions of persuasive means in job advertisements published in March 2020. The research methods used in the paper were literature review, discourse analysis and frequency analysis. The research was carried out by analysing theoretical materials concerning advertising discourse, job advertisements, persuasive means and persuasiveness in business communication, as well as analysing the persuasive means found in the job advertisements, by determining their frequency and functions. The author of the paper has come to a conclusion that persuasive means are widely used in job advertisements, which allows the employers to influence the attitude of job seekers towards the company and the profession.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectreklāmas diskurss
dc.subjectdarba sludinājums
dc.subjectpārliecināšanas līdzekļi
dc.subjectpārliecināšana lietišķajā komunikācijā
dc.titlePārliecinošu valodas līdzekļu lietojums reklāmās
dc.title.alternativePersuasive Language Means in Advertisements
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record