Paralēla radniecīgu svešvalodu apguve
Author
Mihailova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Semjonova, Olga
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ” Paralēla radniecīgu svešvalodu apguve” mērķis bija izpētīt radniecīgo valodu kā svešvalodu, izmantojot piemērus no somu un igauņu valodas. Darba izstrādes gaitā autore atrisināja sekojošus uzdevumus. Proi, pirmajā nodaļā tika aplūkota radnieciskās valoda pēc teorētiskos aspektiem. Otrajā nodaļā tika izpētīta valodas apgūšanas stretēģijas klasifikācija. Bet trešajā nodaļā, pamatojoties uz veiktajiem novērojumiem un somu un igauņu valodas salīdzinājumiem, tika izpētītas un analizētas somu un igauņu valodas kā radniecīgas valodas. Darba nobeigumā tika secināts, ka valodas attīstībā radniecīgu valodu ietekmei ir diezgan liela loma. Jau pēc pašiem neatkarības atgūšanas gadiem ir vērojama arvien plašāka un daudzveidīgāka, tieši somugru valodas ietekme. Darbā ir 50 lapaspuses. Izmantoti 46 avoti. Pievienots 1 pielikums. Bachelor of the work “Parallel learning of related foreign languages” the aim was to study the related language as a foreign language, using examples from Finnish and Estonian. During the development of the work, the author solved the following tasks. Proi, the first chapter looked at the related language in theoretical terms. In the second chapter, the classification of language learning strategy was studied. But in the third chapter, based on the observations made and comparisons between Finnish and Estonian, Finnish and Estonian were studied and analyzed as related languages. At the end of the work, it was concluded that the influence of related languages plays a rather important role in language development. Even after the years of regaining independence, the influence of the Finno-Ugric language is becoming more and more diverse. Thesis consists of 50 pages. Used 46 sources. Added 1 attachment.