Integrācijas prasmju veidošanās augstskolā Latvijas kontekstā
View/ Open
Author
Roskoša, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Promocijas darba „Integrācijas prasmju veidošanās augstskolā Latvijas kontekstā” mērķis ir izpētīt studentu integrācijas prasmju veidošanās iespējas augstskolā un izstrādāt šo iespēju realizācijas struktūrmodeli. Mērķa sasniegšanai formulēti šādi uzdevumi: analizēt teorētisko literatūru, dokumentus un pētījumus par studentu integrācijas prasmju veidošanās iespējām augstskolā; noteikt un raksturot integrācijas prasmju veidošanās iespējas un nosacījumus to īstenošanai augstskolā; izstrādāt studentu integrācijas prasmju veidošanās struktūrmodeli un tā realizācijas shēmu augstskolā; pārbaudīt struktūrmodeli praktiskā darbībā; izstrādāt ieteikumus studentu integrācijas prasmju veidošanās sekmēšanai augstskolā.
Promocijas darbs sastāv no ievada, divām daļām, literatūras saraksta, secinājumiem, ieteikumiem un 9 pielikumiem.
Kopējais darba apjoms, izņemot pielikumus, ir 142 lpp. The aim of the Doctoral Thesis “Integration Skills Development at a Higher Education Institution in the Context of Latvia” is to study the possibilities of students’ integration skills development at a higher education institution and develop a structural model to realize these possibilities. The following tasks were formulated: to analyse theoretical literature, documents, researches on the problem; to identify and characterize the possibilities and preconditions of students’ integration skills development at a higher education institution; to work out a structural model managing students’ integration skills development and its realization scheme at a higher education institution, to test the structural model in practice; to work out recommendations to promote students’ integration skills development at a higher education institution.
The Thesis consists of the Introduction, 2 Parts, Conclusions, Recommendations, References, 9 Appendices; its length is 142 pages (without annexes).