Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorVolvenkins, Sergejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:02Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22844en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5117
dc.description.abstractANOTĀCIJA. Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm, kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes mainās atkarībā no uzņēmuma lieluma. Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) nepieciešams izmantot to vajadzībām un darbības īpatnībām pielagotus mārketinga instrumentus. Promocijas darba mērķis ir izanalizēt MVU konkurētspējas īpatnības, izstrādāt MVU konkurētspējīgu priekšrocību radīšanas, virzīšanas un vērtēšanas modeli un, balstoties uz šo modeli, piedāvāt MVU izmantot attiecīgus mārketinga instrumentus interneta vidē. Straujā interneta un IT attīstība ir izveidojusi uzņēmumiem jaunu mārketinga darbības paradigmu, proti, devusi iespējas, kuras agrāk lielākajai daļai MVU nebija pieejamas. Līdz ar to ir aktuāli izveidot MVU konkurētspējīgu priekšrocību radīšanas, virzīšanas un vērtēšanas modeli, kas ļautu uzņēmējiem efektīvāk izmantot interneta resursus un sasniegt mārketinga mērķus. Atslēgas vārdi: MVU konkurētspējīgu priekšrocību radīšana, virzīšana un vērtēšana, interneta mārketinga instrumenti.en_US
dc.description.abstractAnnotation. Each enterprise aims at development and increase of its competitiveness; however, the methods for achieving this must differ between large and comparatively smaller businesses. Marketing activities also change according to the size of the business. Small and medium-sized enterprises (SMEs) must use marketing tools that are suitable for their needs and peculiarities of activity. The aim of the doctoral thesis is to analyse the characteristics of SMEs competitiveness, develop a model for creation, promotion and evaluation of SMEs’ competitive advantages, and, on the basis of this model, offer SMEs to use the corresponding marketing tools in the Internet medium. The rapid development of the Internet and IT technologies has provided the enterprises with a new marketing paradigm, i.e. it offers opportunities that were not previously available for the majority of SMEs. Thereby it is important to develop a model for creation, promotion and evaluation of SMEs’ competitive advantages that would allow entrepreneurs to use Internet resources more efficiently and reach their marketing goals. Keywords: creation, promotion and evaluation of SMEs’ competitive advantages, Internet marketing tools.en_US
dc.description.sponsorshipEiropas Sociālā fonda projekts «Atbalsts doktora studijām Latvijas Universitātē» Nr. 2009/0138/1DP/1.1.2.1.2./09/IPIA/VIAA/004
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectEconomy
dc.subjectMarketing
dc.titleMazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidēen_US
dc.title.alternativeThe creation and promotion of competitive advantages of small and medium-sized enterprises through the use of internet marketing toolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record