• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valsts ģimnāziju direktoru vadības stils Latvijā

Thumbnail
Öffnen
309-77738-Ceruss_Roberts_rc18012.pdf (798.6Kb)
Autor
Ceruss, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zobena, Aija
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Latvijas vispārizglītības sistēmā pastāv valsts ģimnāzijas – sabiedrības diskursā neformāli noteiktas skolēnu izcilības izglītības iestādes, kurām ir likumos noteikti papildu pienākumi. Darba mērķis ir izzināt valsts ģimnāziju direktoru līderības stilus un tos ietekmējošos faktorus. Darba teorētiskā bāze apskata gan sociālo sistēmu teorijas, gan izglītības iestāžu vadītāju līderības teorijas. Lai sasniegtu darba mērķus un atbildētu uz pētnieciskajiem jautājumiem pielietota kvalitatīvā pētniecības metodoloģija, intervēti seši valsts ģimnāziju direktori un veikta interviju kontentanalīze. Darba rezultātu analīze sniedz ieskatu direktoru izpratnē par valsts ģimnāzijas lomu, un norāda uz būtiskākajiem kontekstuālajiem aspektiem, kuri ietekmē valsts ģimnāzijas direktoru līderības stilu izvēli un ikdienas darba apstākļus.
 
The Latvian general education System includes state gymnasiums – educational institutions, with legally required additional tasks, informally within the societal discourse defined by their excellent student achievements. The purpose of the thesis is to find out the leadership styles of state gymnasium heads and the factors influencing the leadership styles. The theoretical base of the thesis looks at social systems theory and theory on education institution leadership styles. In order to achieve the purpose of the thesis and answer the research questions, a qualitative research strategy was employed – six state gymnasium heads were interviewed and the interviews content was analyzed. The thesis results analysis details a look into the heads’ interpretation of the role of state gymnasiums and shows the most critical contextual aspects, which influence the choice of leadership styles and everyday work conditions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51397
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV