• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas aģentūru komunikācija un saturs sociālajos medijos "Instagram" un "Facebook". "Wrong", "Digibrand", "Bright" un "Cube" gadījuma analīze

Thumbnail
Öffnen
309-77944-Jurkane_Monika_mj15031.pdf (4.449Mb)
Autor
Jurkāne, Monika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā “Reklāmas aģentūru komunikācija un saturs sociālajos medijos “Instagram” un “Facebook”. “Wrong”, “Digibrand”, “Bright” un “Cube” gadījuma analīze”, mērķis ir izpētīt un novērtēt aģentūru komunikāciju sociālajos medijos un kā pašas aģentūras, kuras veido komunikāciju un saturu citiem uzņēmumiem, zīmoliem, uztur paši savus sociālos medijus. Kādu saturu tās izvieto un kāds ir reklāmas aģentūru mērķis komunikācijai sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”. Darba teorētisko daļu veido teorija par komunikāciju, sociālajiem medijiem, un to nozīmi uzņēmumu komunikācijas procesā. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Bakalaura darba pielietotās pētnieciskās metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un interneta aptauja.
 
The theme of this bachelor thesis “Advertising agency communication and content on social media “Instagram” and “Facebook”. Case studies of “Wrong”, “Digibrand”, “Bright” and “Cube”. The aim is to explore and evaluate the communication of agencies on social media, how the agencies themselves, which create communication and content for other companies and brands, maintain their own social media accounts. What content they publish and what is the purpose of advertising agencies for communication on social media “Facebook” and “Instagram”. The theoretical part describes theory about communication, social media, and their role in the business communication process. Bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodology and empirical part. Research methods are quantitive contentanalysis, semi-structured interview and survey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51412
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV