Reklāmas aģentūru komunikācija un saturs sociālajos medijos "Instagram" un "Facebook". "Wrong", "Digibrand", "Bright" un "Cube" gadījuma analīze
Author
Jurkāne, Monika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Reklāmas aģentūru komunikācija un saturs sociālajos medijos “Instagram” un “Facebook”. “Wrong”, “Digibrand”, “Bright” un “Cube” gadījuma analīze”, mērķis ir izpētīt un novērtēt aģentūru komunikāciju sociālajos medijos un kā pašas aģentūras, kuras veido komunikāciju un saturu citiem uzņēmumiem, zīmoliem, uztur paši savus sociālos medijus. Kādu saturu tās izvieto un kāds ir reklāmas aģentūru mērķis komunikācijai sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”. Darba teorētisko daļu veido teorija par komunikāciju, sociālajiem medijiem, un to nozīmi uzņēmumu komunikācijas procesā. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Bakalaura darba pielietotās pētnieciskās metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un interneta aptauja. The theme of this bachelor thesis “Advertising agency communication and content on social media “Instagram” and “Facebook”. Case studies of “Wrong”, “Digibrand”, “Bright” and “Cube”. The aim is to explore and evaluate the communication of agencies on social media, how the agencies themselves, which create communication and content for other companies and brands, maintain their own social media accounts. What content they publish and what is the purpose of advertising agencies for communication on social media “Facebook” and “Instagram”. The theoretical part describes theory about communication, social media, and their role in the business communication process. Bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodology and empirical part. Research methods are quantitive contentanalysis, semi-structured interview and survey.