• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. "Nike, "Adidas" un "Puma" gadījumu analīze

Thumbnail
Öffnen
309-77987-Stutane_Laura_ls17160.pdf (1.285Mb)
Autor
Stutāne, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. “Nike”, “Adidas” un “Puma” gadījumu analīze” Darba mērķis ir noskaidrot, kā izvēlētie sporta zīmoli komunicē savas vērtības sociālajos tīklos, kā arī, vai ir iespējams nolasīt zīmola vērtības, apskatot to publikācijas sociālajos tīklos. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīts zīmols, zīmola tēls un identitāte, zīmola komunikācija, zīmola vērtību komunikācija, korporatīvā komunikācija, sociālie tīkli un mārketinga komunikācija. Pētījuma daļā tika apskatītas izvēlēto zīmolu oficiālās mājaslapas, no kurām tika iegūta informācija par zīmolu vērtībām, tika apskatītas zīmolu publikācijas starptautiskājās lapās sociālajā tīklā Instagram un veikta aptauja, ar mērķi noskaidrot, kāds ir sabiedrības viedoklis par konkrētajiem zīmoliem un vai to paustās vērtības sociālajā tīklā Instagram ir iespējams nolasīt.
 
The theme of the bachelor's thesis is “Sports brand communication on the social network Instagram. Case study of “Nike”, “Adidas” and “Puma” The aim of the work is to find out how the selected sports brands communicate their values in social networks, as well as whether it is possible to read the brand values by looking at their publications on social networks. The theoretical part of the work examined the brand, brand image and identity, brand communication, brand value communication, corporate communication, social networks and marketing communication. The part of the study looked at the official websites of the selected brands, from which get the information about brand values, also looked at brand publications on international pages on the social network Instagram and made a survey to find out the public opinion about the brands and to find out it is possible to read brand values from Instagram publications.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51414
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV