Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorPallo, Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:13Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78044
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51421
dc.description.abstractPētījums „Padomju varas iztēlotā un reālā patērētāja sadursme: Laikraksta "Rīgas Balss" sludinājumu un reklāmu vēstījumu analīze (1980 - 1985)” tiek veikts par patēriņu Padomju Savienībā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāda veida preces tiek reklamētas un kāda veida preces tiek pieprasītas un ir reāli pieejamas konkrētajā laika periodā, secināt, vai starp reklāmām laikrakstā „Rīgas Balss” un patērētāju pieprasījumu novērojama savstarpēja disonanse. Darba beigās tiek veikti secinājumi par padomju patēriņa iezīmēm un reklāmu specifiku laikrakstā „Rīgas Balss” laika periodā no 1980. gada līdz 1985. gadam. Atslēgas vārdi: patēriņš, Padomju Savienība, reklāma, „Rīgas Balss”, kontentanalīze, diskursa analīze, 80. gadi
dc.description.abstractThe study The Collision of the Imagined and the Real Consumer of the Soviet Regime: Analysis of the Advertisement and the Announcement Messages in the "Ŗīgas Balss" Newspaper (1980 - 1985) is about the consumption in the Soviet Union. The aim of the research is to find out what kind of goods are advertised and what kind of goods are demanded and are actually available in the specific period of time, and to conclude whether there is a dissonance between the advertisements in the newspaper „Rīgas Balss” and the consumer demand. At the end of the work, conclusions are made about the specifics of Soviet consumption and advertisements in the „Rīgas Balss” newspaper in the period from 1980 to 1985. Keywords: consumption, Soviet Union, advertising, „Rīgas Balss”, content analysis, discourse analysis, 80s
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpatēriņš
dc.subjectPadomju Savienība
dc.subjectreklāma
dc.subject„Rīgas Balss”
dc.subjectkontentanalīze
dc.titlePadomju varas iztēlotā un reālā patērētāja sadursme: Laikraksta "Rīgas Balss" sludinājumu un reklāmu vēstījumu analīze (1980 - 1985)
dc.title.alternativeThe Collision of the Imagined and the Real Consumer of the Soviet Regime: Analysis of the Advertisement and the Announcement Messages in the "Ŗīgas Balss" Newspaper (1980 - 1985)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record