• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Farmācijas zīmolu "Mēness Aptieka" un "BENU aptieka" komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook

Thumbnail
Открыть
309-78117-Veipa_Zane_zv17017.pdf (2.572Mb)
Автор
Veipa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Farmācijas zīmolu “Mēness Aptieka” un “BENU aptieka” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook” mērķis ir noskaidrot, kas ietekmē aptiekas zīmola izvēli, kā arī –“BENU aptieka” un “Mēness Aptieka” komunikācijas tendences un to izmaiņas vīrusa "Covid-19" laikā “Instagram” un “Facebook" platformās. Darba teorētiskā bāze balstās uz akadēmisko literatūru par zīmolu, satura mārketingu, sociālajiem medijiem un auditorijas uztveri. Metodoloģijā tiek aprakstītas bakalaura darbā izmantotās pētījuma metodes, kas ir daļēji strukturēta intervija, internetaptauja un kvantitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti.
 
The aim of the bachelor’s thesis “Pharmacy brands "Mēness Aptieka" and "BENU aptieka" communication in social media Instagram and Facebook” is to find out what influences the choice of pharmacy brand and what are the communication trends and their changes during the "Covid-19" on social media “Instagram” and “Facebook” for “BENU aptieka” and “Mēness Aptieka”. The theoretical basis of the work is based on academic literature on branding, content marketing, social media and audience perception. The methodology describes the research methods, which is interview, internet survey and quantitative conten analysis. The empirical part describes the obtained results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51433
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV