Latvijas Bankas komunikācija ar jauniešu auditoriju
Author
Maskovska, Kima
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir: “Latvijas Bankas komunikācija ar jauniešu auditoriju”. Darbā tiek noskaidrots, kas ir komunikācija, sabiedriskās attiecības, jauniešu auditorija. Izmantota tiek Grunig teorija. Darbā secināts, ka Latvijas Banka, komunikācijai ar jauniešiem, izmanto plašu instrumentu klāstu. Daļēji tie atbilst jauniešu auditorijas prasībām un vēlmēm, atsverot sociālos medijus un bankas mājaslapas. Puse jauniešu auditorijas banku zina, un daļa izprot tās funkcijas, savukārt, otra puse ar banku vai tās komunikāciju nekad nav saskarusies. Banku vērtē pozitīvi, tās komunikāciju mazāk – atkarībā no tēmas sarežģītības pakāpes, jo to neizprot. Paralēles savelkamas ar zemu ekonomikas zināšanu līmeni. Atslēgas vārdi: ORGANIZĀCIJU KOMUNIKĀCIJA, SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS, JAUNIEŠU AUDITORIJA, IZPRATNE, INFORMĒTĪBA ANOTATION The subject of bachelor’s thesis is: “Communication of the Bank of Latvia with youth audience”. In the thesis it is clarified what is communication, public relations, youth audience, awareness and understanding. The thesis concludes that the Bank of Latvia uses many communication tools for youth audience. Partly these communication tools are in line with the expectations of youth’s audiences. Half of the them know the Bank of Latvia - part of them understand its functions. The other side has never come into contact with the bank or its communications. The bank is viewed positively, its communications less, depending on the complexity of the subject. Parallels can be drawn up with the low levels of economic knowledge. Key words: ORGANIZATION COMMUNICATION, PUBLIC RELATIONS, YOUTH AUDIENCE, AWARENESS, UNDERSTANDING