Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorPerevalova, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:12Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75341
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51485
dc.description.abstractDarba tēma: 4 gadus vecu bērnu runas prasmju attīstība pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot didaktiskās spēles. Darba autore: Anna Perevalova Darba veids: kvalifikācijas darbs Darba vadītājs: Asoc.profesore, Dr. paed. Baiba Kaļķe Pētījuma mērķis: izpētīt didaktisko spēļu ietekmi četrus gadus vecu bērnu runas prasmes attīstībā Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta, 5 pielikumiem. Darba apjoms: 62 lpp. 9 tabulas, 9 attēli, 44 literatūras avoti, 5 pielikumi. Pirmajā nodaļā tiek veikta teorētiska analīze: 4 bērnu runas prasmju attīstības īpatnības pirmsskolas izglītības iestādē. Otrajā nodaļā analizēta didaktisko spēļu ietekme uz bērnu runas prasmju attīstību.Trešajā nodaļā tiek analizētas didaktiskās spēles, kas veicina bērnu runas attīstību. Tiek apkopoti rezultāti.Darbā tiek pētīts jautājums par didaktisko spēļu lomu bērnu runas prasmju attīstībā. Pētījuma gaitā iegūta atbilde uz jautājumu - kā didaktiskās spēles var sekmēt 4 gadus vecu bērnu runas prasmju attīstību PII? Ja pirmsskolas izglītības iestādēs regulāri izmanto didaktiskās spēles kā darbības veidu, kurš atbilst bērnu vecumam, interesēm un vajadzībām, tad 4 gadus vecu bērnu runas prasmes attīstās. Atslēgas vārdi: didaktiskās spēles, runas attīstība un prasmes, vārdu krājums.
dc.description.abstractWork theme: Development of speech skills in 4-5 year old children in pre-school education institution through didactic games. Work author: Anna Perevalova Type of work: the qualification paper Supervisor: professor, Dr.paed. Baiba Kaļķe Aim of the work: Explore the impact of didactic games in the development of speech skills for four-year-old children. The qualification paper consists of: an introduction, 3 parts, conclusions, list of reference literature, 5 supplements. Qualification paper volume is 62 p., 9 tables, 9 pictures, 5 attachments, literature list includes 44 sources. In the first part, a theoretical analysis is carried out: 4 special features of the development of children's speech skills in a pre-primary education institution. The second part analyses the impact of didactic games on the development of children's speech skills. The third part analyses didactic games that promote children's speech development. The results are summarized. The work examines the role of didactic games in the development of children's speech skills. In the course of the study, responses have been obtained - if national pre-primary education institutions use didactic games as a form of action, the speech skills of 4-year-old children will develop. Keywords: didactic games, speech development, speech skills, vocabulary.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.subjectrunas attīstība
dc.subjectrunas prasmes
dc.subjectvārdu krājums
dc.title4 gadus vecu bērnu runas prasmju attīstība pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot didaktiskās spēles
dc.title.alternativeDevelopment of speech skills in 4-5 year old children in pre-school education institution through didactic games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию