Latviešu un grieķu skatuviskā deja uz kompetenču pieeju balstītā mācību procesu vidusskolā
Autor
Kopāne, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urbāne, Diāna
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir ‘’Latviešu un grieķu skatuviskā deja uz kompetenču pieeju balstītā mācību procesā vidusskolā’’. Pētījuma mērķis: Pētīt latviešu un grieķu skatuvisko deju vēsturi un izstrādāt deju apguves atbalsta modeli skolotājiem uz kompetenču pieeju balstītu mācību procesu vidusskolā. Darba teorētiskā daļa ir balstīta uz latviešu un grieķu deju vēstures apskatu un analīzi, uz kompetenču pieejas balstītu mācību procesa izpēti un to ietekmi uz sporta stundām, kā arī jauniešu vecumposma raksturošanu. Darba praktiskajā daļā tika organizēta gan deju apguve klātienē, gan attālināti un noskaidrots skolēnu un skolotāju viedoklis par deju organizācijas iespējām un attieksmi. Izstrādāti attālināti mācību uzdevumi grieķu dejas apguvei, izstrādāti vērtēšanas kritēriji un atbalsta modelis skolotājiem deju apguves organizēšanai. The theme of the diploma thesis is "Latvian and Greek stage dance in the competency-based learning process in high school". The aim of the research: To study the history of Latvian and Greek stage dance and to develop a dance learning support model for teachers in the competency-based learning process in high school. The theoretical part of the thesis is based on the review and analysis of the history of Latvian and Greek dance, the study of the learning process based on the competence approach and its impacts on sports lessons, as well as the characterization of young people's age. In the practical part of the thesis, the acquisition of dance in person and remotely was organized and the opinion of students and teachers about the possibilities and attitude of dance organization was clarified. Distanced learning tasks for learning Greek dance have been developed, assessment criteria and a support model for teachers to organize dance learning have been developed.