Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorGraudiņa, Indra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:05:14Z
dc.date.available2020-07-01T01:05:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76411
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51534
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: ―Lasītprasmes attīstīšana 1. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem‖. Darba autore: Indra Graudiľa. Darba zinātniskā vadītāja: profesore Dr. paed. Sarmīte Tūbele. Darba saturs: 70 lappuses, 22 attēli, 6 tabulas, 23 pielikumi. Pētījuma mērķis: Izpētīt lasītprasmes attīstīšanu 1. klases skolēniem ar fonemātiskajiem traucējumiem un attīstīt lasītprasmi un fonemātisko uztveri, izmantojot dažādus vingrinājumus, spēles, uzdevumus. Pētījuma jautājums: Vai lasītprasmes attīstīšana 1. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem būs veiksmīga, ja tiks mazināti, fonemātiskie traucējumi? Pētījuma teorētiskajā daļā: diplomdarba autore pētījusi un analizējusi dažādu autoru teorētiskās atziľas par lasītprasmes attīstīšanu un fonemātiskajiem traucējumiem 1. klases skolēniem. Pētījuma praktiskajā daļā autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību, balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziľām. Darbā tiek veikta bērnu lasītprasmes attīstības un fonemātisko traucējumu izpēte, koriģējoši attīstošā darbība, apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti. Atslēgas vārdi: Lasītprasmes attīstīšana, 1. klases skolēni, fonemātiskie traucējumi.
dc.description.abstractTitle of the diploma paper: ―Development of reading skills for a 1st grade student with phonemic disorders‖. Author of the diploma thesis: Indra Graudiľa. Scientific supervisor: Professor Dr. paed. Sarmīte Tūbele. The volume of the diploma thesis: 65 pages, 22 images, 6 tables, 23 appendices. Aim of the research: To study the development of reading skills for 1st grade students with phonemic disorders and to develop reading skills and phonematic perception while using various exercises, games, tasks. Research question: Will the development of literacy for 1st grade students with phonemic disorders be successful if phonemic disorders are reduced? In the theoretical part of the research: the author of the diploma thesis has researched and analyzed the theoretical findings of various authors on the development of reading skills and phonemic disorders in 1st grade students. In the practical part of the research, the author describes the practical part of the research based on the findings of the theoretical part. Author had carried out study on the children literacy development and phonemic disorders, corrective developmental activity, research results are summarized and analyzed. Keywords: Literacy development, 1st grade students, phonemic disorders.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectLasītprasmes
dc.subjectattīstīšana
dc.subject1. klases
dc.subjectskolēni
dc.subjectfonemātiskie
dc.titleLasītprasmes attīstīšana 1. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem
dc.title.alternativeDevelopment of the reading skils in first grade pupils with phonematic dosorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record