Modes katalogu dizaina vizuālā stilistika
Autor
Anspoka, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Datorgrafikas nodaļas Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4. kursa studentes Lauras Anspokas (Stud. apl. Nr. la16037) diplomdarbā „Modes katalogu vizuālā stilistika” tiek pētīta modes katalogu pielietojamība un attīstības tendences mūsdienās, kā arī Latvijas dizaineru radītās modes skatāmgrāmatas jeb katalogi. Diplomdarbā ir trīs daļas. Teorētiskajā daļā tiek apkopota informācija par modes katalogu vēsturi, to attīstības gaitu līdz mūsdienām, modes katalogu veidiem. Empīriskajā daļā tiek apskatītas un analizētas mūsdienu Latvijas dizaineru radītās modes skatāmgrāmatas un katalogi pēc četriem autores izveidotiem kritērijiem. Apkopotas kopējās tendences tajos un izdarīti secinājumi. Radošajā daļā tiek izstrādāts dizaina projekts. Šajā daļā tiek radīta autores pašas veidota apģērbu zīmola modes skatāmgrāmata. University of Latvia, Pedagogy, psychology and art faculty computer design department bachelor study program of Art 4th semester student Laura’s Anspoka’s (Stud. apl. Nr. la16037) diploma The diploma consists of three parts. Theoretical part gathers information about the history of fashion catalogs, their development to the present day, types of fashion catalogs. In the empirical part, fashion look-books and catalogs created by contemporary Latvian designers are reviewed and analyzed according to four criteria created by the author. The general tendencies in them are summarized and conclusions are made. In the creative part, a design project is developed. In this part, a fashion lookbook of the author's own clothing brand is created.