Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīda
dc.contributor.authorŪdre, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:05:55Z
dc.date.available2020-07-01T01:05:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76625
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51569
dc.description.abstractDiplomdarba “Māksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Andrē Derēna ainavās vizuālās mākslas stundās 2.klasē” mērķis ir izpētīt un izzināt mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un paņēmienus A.Derēna ainavās un to pielietojuma iespējas vizuālās mākslas stundās 2. klasē. Lai to realizētu tiek veikti vairāki uzdevumi, kuru ietvaros autore pēta un apraksta A.Derēna gleznotajās ainavās izmantotos mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, veicot vizuālās mākslas pamatizglītības standarta un programmas izpēti, pēta jaunākā skolas vecuma skolēnu vecuma attīstības īpatnības, izstrādā un realizē uzdevumu kopu 2.klasei, piemērojot atbilstošas pedagoģiskās metodes, kā arī veic analīzi un apkopo pedagoģiskās prakses laikā veikto uzdevumu iegūtos rezultātus. Diplomdarba noslēguma daļā var iepazīties ar pētījuma rezultātiem, secinājumiem un iegūtajām atziņām. Pielikumā ir iekļautas uzskates materiālos izmantotās mākslinieka darbu reprodukcijas, izdales materiāli, izstrādātā uzdevumu kopa, skolēnu darbu attēli. Atslēgvārdi: A. Derēns; fovisms, krāsa, jaunākais skolas vecums; ainavas; praktiskais darbs.
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper “Examination of the means of artistic expression in the landscapes of André Derain in the 2nd grade visual arts” is to examine and explore the means and techniques of artistic expression in the landscapes, painted by A. Derain, and their possible application in the visual arts classes for the 2nd grade students. In order to achieve the mentioned aim, the author of the paper has fulfilled a number of tasks, including a detailed examination of the means of artistic expression, that A. Derain has used in the creation of his landscapes, examination of the educational standards and basic program of the visual arts for the secondary schools and examination of the specific perception features of the lower grade students. The author has also developed and implemented a set of tasks for the 2nd grade students that includes the use of the corresponding pedagogical methods, and provided an analysis and summary of the results that have been achieved during the pedagogical practice. The final part of the diploma paper contains the end results of the research, conclusions and gained lessons. The reproductions of the artist's paintings that have been used in the visual materials, the developed handouts and the set of tasks are included in the appendix of the paper, together with the visualizations of the works, painted by children. Keywords: A. Derain; fauvism; paint; youngest school age; landscapes; practical work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectA. Derēns
dc.subjectfovisms
dc.subjectkrāsa
dc.subjectjaunākais skolas vecums
dc.subjectainavas
dc.titleMāksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Andrē Derēna ainavās vizuālās mākslas stundās 2.klasē
dc.title.alternativeExamination of the means of artistic expression in the landscapes of Andre Derain in the 2nd grade visual arts classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record