6.klašu skolēnu leksikas kompetence veidošanas didaktiskās iespējas krievu valodas kā svešvalodas stundās
Author
Gavrilova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
“6.klašu skolēnu leksikas kompetence veidošanas didaktiskās iespējas krievu valodas kā svešvalodas stundās” Dotais darbs ir veltīts leksiskās kompetences veidošanas didaktiskajām iespējām krievu valodas kā svešvalodas stundās 6. klasē. Diploma darba autors savā darbā analizē leksikas lomu un vietu svešvalodas apguves procesā. Diplomdarbam ir divas daļas. Pirmajā daļā tiek apkopota un analizēta zinātnieku pieredze un dažādas pieejas un paņēmieni leksikas kompetences veidošanā apgūstot svešvalodas. Praktiskajā daļā darba autors apraksta pētījuma norisi: pamata posmi, saturs un didaktiskā materiāla struktūra ,kā arī darba formas strādājot ar šo materiālu krievu valodas ka svešvalodas stundās. Darba nobeigumā atrodami autora secinājumi un bibliogrāfija. Dotais pētījums varētu piesaistīt skolotāju, metodiku un citu interesi, kuri seko līdzi mūsdienīgās svešvalodu apguves teorijas un prakses jautājumu attīstībai. “Didactic Possibilities of Formation Lexical Competence of Form 6 Students in Russian as a Foreign Language Lessons” This work deals with the study of the formation of lexical competence in Russian as a foreign language lessons in Form 6 students in schools with the Latvian language of instruction. The author of the paper analyzes the role and place of vocabulary in the process of mastering a foreign language. The paper consists of two parts. The first part analyzes and summarizes the experience of scientists who consider approaches to the formation of lexical competence in students of a foreign language and methods of developing it. The practical part deals with the course of the study: the main stages of its conduct, the content and structure of the didactic material, as well as the forms of working with it in the classes of Russian as a foreign language. Conclusions and bibliography complete the work. This study may be of interest to teachers, methodologists and anyone interested in the development of modern theory and practice of teaching foreign languages.