• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Atvērtā koda klientu attiecību pārvaldīšanas sistēmu (CRM) izvērtējums izmantošanai Datorikas fakultātē

Thumbnail
Открыть
302-75828-Storha_Zane_zs16012.pdf (2.416Mb)
Автор
Štorha, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Niedrīte, Laila
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Atvērtā koda klientu attiecību pārvaldīšanas sistēmu (CRM) izvērtējums izmantošanai Datorikas fakulātē” mērķis ir iepazīties ar CRM sistēmu piedāvātajiem rīkiem, to funkcionalitāti un tehnoloģijām, kā arī pielietojumu citās augstākās izglītības iestādēs, izzināt pašreizējo sistēmu trūkumus un problēmas universitātē, pēc kā izvērtēt un uzstādīt atvērtā koda CRM sistēmu balstoties uz universitātes problēmu un esošo sistēmu izpētes. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, izvērtēt CRM sistēmas nepieciešamību Datorikas fakultātē, sniegt rekomendācijas.
 
The aim of the bachelor's thesis “Evaluation of Open Source Customer Relationship Management (CRM) Systems for usage in the Faculty of Computer Science” is to research tools offered by CRM systems, their functionality and technologies, as well as usage in other higher education institutions. Find out the shortcomings and problems of the current systems at the university, after which to evaluate and configure an open source CRM system based on the university problems and research of existing systems. Based on the results, evaluate the need for a CRM system at the Faculty of Computer Science, provide recommendations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51695
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV