• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā transformācija komunikācijas un pārdošanas stratēģijā, B2B segmenta uzņēmumiem

Thumbnail
Öffnen
303-74996-Zandbergs_Janis_jz18023.pdf (1.244Mb)
Autor
Zandbergs, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbā ir izskatītas komunikācijas un pārdošanas digitālās transformācijas iespējas B2B segmenta uzņēmumiem. Analizēti digitalizācijas teorētiskie aspekti, noteiktas B2B tirgus īpatnības, pētīti pārdošanas modeļi, aprakstīti NRI, DESI, DII ziņojumi un izskatītas digitalizācijas tendences pārdošanā. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz zinātnisko avotu analīzi, pētījumu un intervijām, izstrādāt priekšlikumus piemērotākajiem risinājumiem B2B uzņēmumiem veiksmīgai pārejai no analogiem uz digitāliem pārdošanas un komunikācijas risinājumiem. Darbā ir izmantotas divas pētnieciskās metodes - kvalitatīvā daudzu gadījumu metode un ekspertu intervijas. Analizējot datus un aprobējot rezultātus, secināts, ka digitālie pārdošanas risinājumi uzņēmumos var paaugstināt konkurētspēju, bet nav garantēts apgrozījuma pieaugums. Maģistra darbs sastāv no 99 lapām, 5 attēliem, 9 tabulām un 6 pielikumiem.
 
The master's thesis examines the possibilities of communication and sales digital transformation for B2B segment companies. Theoretical aspects of digitization are analyzed, the peculiarities of the B2B market are determined, sales models are studied, NRI, DESI, DII reports are described and digitization trends in sales are examined. The aim of the master's thesis is, based on the analysis of scientific sources, research and interviews, to develop proposals for the most suitable solutions for B2B companies for a successful transition from analog to digital sales and communication solutions. Two research methods have been used in the work - the qualitative method of many cases and expert interviews. Analyzing the data and approbating the results, it was concluded that digital sales solutions in companies can increase competitiveness, but no increase in turnover is guaranteed. The master's thesis consists of 99 pages, 5 figures, 9 tables and 6 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51740
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV