Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorZandbergs, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:09:47Z
dc.date.available2020-07-01T01:09:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74996
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51740
dc.description.abstractMaģistra darbā ir izskatītas komunikācijas un pārdošanas digitālās transformācijas iespējas B2B segmenta uzņēmumiem. Analizēti digitalizācijas teorētiskie aspekti, noteiktas B2B tirgus īpatnības, pētīti pārdošanas modeļi, aprakstīti NRI, DESI, DII ziņojumi un izskatītas digitalizācijas tendences pārdošanā. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz zinātnisko avotu analīzi, pētījumu un intervijām, izstrādāt priekšlikumus piemērotākajiem risinājumiem B2B uzņēmumiem veiksmīgai pārejai no analogiem uz digitāliem pārdošanas un komunikācijas risinājumiem. Darbā ir izmantotas divas pētnieciskās metodes - kvalitatīvā daudzu gadījumu metode un ekspertu intervijas. Analizējot datus un aprobējot rezultātus, secināts, ka digitālie pārdošanas risinājumi uzņēmumos var paaugstināt konkurētspēju, bet nav garantēts apgrozījuma pieaugums. Maģistra darbs sastāv no 99 lapām, 5 attēliem, 9 tabulām un 6 pielikumiem.
dc.description.abstractThe master's thesis examines the possibilities of communication and sales digital transformation for B2B segment companies. Theoretical aspects of digitization are analyzed, the peculiarities of the B2B market are determined, sales models are studied, NRI, DESI, DII reports are described and digitization trends in sales are examined. The aim of the master's thesis is, based on the analysis of scientific sources, research and interviews, to develop proposals for the most suitable solutions for B2B companies for a successful transition from analog to digital sales and communication solutions. Two research methods have been used in the work - the qualitative method of many cases and expert interviews. Analyzing the data and approbating the results, it was concluded that digital sales solutions in companies can increase competitiveness, but no increase in turnover is guaranteed. The master's thesis consists of 99 pages, 5 figures, 9 tables and 6 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectUzņēmumu digitālā transformācija
dc.subjectB2B pārdošana un komunikācija
dc.subjectSeptiņi pārdošanas piltuves soļi
dc.subjectB2B pārdošana
dc.titleDigitālā transformācija komunikācijas un pārdošanas stratēģijā, B2B segmenta uzņēmumiem
dc.title.alternativeDigital transformation in communication and sales strategy for B2B segment companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record