LIELIE DATI un to saistība ar starptautisko uzņēmumu stratēģiskajām orientācijām
Author
Eisaks, Elvijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis: Izmantojot esošo metodiku, zinātniskos rakstus un pieejamos pētījumus, noskaidrot LIELO DATU tiešo ietekmi uz starptautisko biznesu kā arī izstrādāt priekšlikumus un ieteikumus to pilnveidošanai. Maģistra darba saturs: Izmantojot LIELOS DATUS uzņēmumi var palielināt savus ienākumus un attīstīties dažādos, jaunos virzienos. Šis pētījums veicina mūsdienu izpratni par starptautisko uzņēmumu datu izmantošanas sistēmām savu darbības virzienu pilnveidošanai. Maģistra darba galvenie rezultāti: Autora pētījums sniedz teorētiskus un praktiskus apsvērumus LIELO DATU izmantošanai dažādās uzņēmumu stratēģijās. Šis pētījums precīzi atspoguļo LIELO DATU piemērojamību starptautiskajai videi. Master thesis goal: Using the existing methodology, scientific articles and available research, to find out the direct impact of BIG DATA on international business, as well as to develop proposals and recommendations for its improvement. Master thesis content: Using BIG DATA, companies can increase their income and develop in various new directions. This study contributes to the modern understanding of the unified data use system of international companies for the improvement of business strategies. Master thesis main results: The author's research provides theoretical and practical considerations for the use of BIG DATA in three international business strategies. This study also accurately reflects the applicability of BIG DATA in the international environment.