Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorNordena, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:32Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75615
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51775
dc.description.abstractIlzes Nordenas Bakalaura darba tēma: Ziedojumi un sponsorēšana kā atbalsts Latvijas sporta organizācijām: attīstības tendences un problēmas. Mūsdienās arvien vairāk pieaug sporta loma cilvēku ikdienas dzīvē. Līdz ar to pieaug arī sporta industrija un pieprasījums pēc tās. Sporta nozares darbības veicināšanā ir ļoti svarīgi veikt aktīvas mārketinga darbības. Tieši sponsoru un ziedotāju finansiālā un materiālā palīdzība ļauj šīm organizācijām darboties pilnvērtīgi. Tādēļ no sporta mārketinga speciālistu darbības, bieži vien, ir atkarīga visa organizācijas pastāvēšana. Ir svarīgi piesaistīt ne tikai jaunos sportistus un līdzjutējus, bet arī sponsorus un ziedotājus. Darba mērķis: Izpētīt Latvijas sporta organizāciju saņemto ziedojumu un sponsorēšanas attīstības tendences un problēmas, lai izstrādātu ieteikumus saņemto ziedojumu un sponsoru sniegto līdzekļu skaita paaugstināšanai un ar tiem saistīto problēmu novēršanai Latvijas sporta organizācijās. Bakalaura darbs sastāv no ievada, analītiskā apskata, praktiskās daļas, secinājumu un priekšlikumu daļas. Bakalaura darba apjoms ir 63 lappuses, kurās ir 9 attēli, un 7 pielikumi.
dc.description.abstractIlze Nordena's Bachelor's thesis topic: Donations and sponsorship as support for Latvian sports organizations: development trends and problems. Today, the role of sport in people's daily lives is growing. As a result, the sports industry and its demand are growing. Active marketing activities are very important in promoting the activities of the sports industry. It is the financial and material assistance of sponsors and donors that allows these organizations to function fully. Therefore, the whole existence of an organization often depends on the activities of sports marketing specialists. It is important to attract not only young athletes and fans, but also sponsors and donors. Aim of the work: To study the development tendencies and problems of donations and sponsorships received by Latvian sports organizations in order to develop recommendations for increasing the number of donations and funds provided by sponsors and preventing related problems in Latvian sports organizations. The bachelor's thesis consists of an introduction, analytical review, practical part, conclusions and proposals. The volume of the bachelor's thesis is 63 pages with 9 pictures, 7 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectSports
dc.subjectSponsorēšana
dc.subjectZiedojumi
dc.subjectSporta mārketings
dc.subjectLatvijas sporta organizācijas
dc.titleZiedojumi un sponsorēšana kā atbalsts Latvijas sporta organizācijām: attīstības tendences un problēmas.
dc.title.alternativeDonations and sponsorship as support to Latvian sports organizations: development trends and problems.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige