Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorMeļņika, Marta Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:45Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75688
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51787
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām atziņām par mazumtirdzniecības tīklu īstenotajām pašapkalpošanās iespējām un aptaujas un ekspertu intervijas rezultātiem, izpētīt pašapkalpošanās iespēju ietekmi uz pircēju rīcību, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Pirmajā nodaļā apkopoti teorētiskie materiāli par pircēju izvēli ietekmējošiem faktoriem, pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu un pirkšanas vietas izvēli. Otrajā nodaļā analizēta mazumtirdzniecības attīstība Latvijā, pašapkalpošanās iespējas, to priekšrocības un trūkumi. Trešajā nodaļā analizēti dati, kas iegūti, veicot anketēšanu un ekspertu intervijas. Nobeigumā veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi pašapkalpošanās iespēju attīstībai mazumtirdzniecības nozarē Latvijā. Darba kopējais apjoms ir 80 lappuses, iekļauti 27 attēli un 7 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 88 vienībām.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to study the impact of self-service options on customer behavior, to reveal shortcomings and to make proposals for their elimination, based on theoretical knowledge about the self-service options implemented by retail chains and the results of a survey and expert interview. The first chapter summarizes theoretical materials on the factors influencing the choice of buyers, the purchase decision-making process and the choice of the place of purchase. The second chapter analyzes the development of retail trade in Latvia, self-service opportunities, their advantages and disadvantages. The third chapter analyzes the data obtained through surveys and expert interviews. Finally, conclusions and proposals are made for the development of self-service opportunities in the retail sector in Latvia. The total volume of the work is 80 pages, including 27 figures and 7 appendices. The list of used literature and sources consists of 88 units.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpašapkalpošanās
dc.subjectmazumtirdzniecība
dc.subjectpircēju izvēle
dc.subjectpircēji
dc.titleMazumtirdzniecības tīklu īstenotās pašapkalpošanās iespējas kā pircēju izvēli ietekmējošs faktors Latvijā.
dc.title.alternativeSelf-service opportunities provided by retail networks as a factor influencing the choice of customers in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige