Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorDraguneviča, Diana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:50Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75705
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51791
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Latvijas sabiedriskās ēdināšanās pakalpojumu uzņēmumu satura mārketinga analīze sociālajos tīklos”. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo Latvijas ēdināšanās pakalpojumu uzņēmumu nozares tirgū ir liela uzņēmumu konkurence jaunu un esošo klientu piesaistes un noturēšanas procesā, kas sekmē nepieciešamību pareizi izvēlēties un pielietot praksē satrua mārketingu un tās rīkus, tādā veidā panākot konkurentspēju ēdināšanās pakalpojumu sektorā. Bakalaura darba pētamā problēma ir Latvijas sabiedriskās ēdināšanās pakalpojumu nozares satura mārketinga pilnveidošanas nepieciešamība sociālajos tīklos. No pētamās problēmas izriet bakalaura darba mērķis, kas ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un interneta lietotāju aptauju, analizēt satura mārketinga ietekmi sociālajos tīklos uz klientu piesaistīšanas procesu ēdināšanās pakalpojumu uzņēmumos, kā arī sniegt priekšlikumus satura mārketinga pilnveidošanai sociālajos tīklos. Balaura darba apjoms ir 66 lpp., tajā ietilpst 22 attēli un 4 tabulas. Literatūras sarakstā ir 43 avoti. Atslēgvārdi: satura mārketings, sociālie tīkli, sociālie mediji, sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumi, uzņēmumu virzīšana sociālajos tīklos.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor Thesis is "The Analysis of Latvian Catering Service Companies’ Content Marketing in Social Media". The topic of the Bachelor Thesis is actual, because there is a lot of competition in the Latvian market of catering companies in the process of attracting and retaining new and existing customers, which promotes the need to properly choose and apply content marketing and its tools in social media networks. The research of the Bachelor Thesis is the need to improve the content marketing of Latvian catering services compenies’ in social media networks. From the problem to be solved, the aim of the Bachelor Thesis, which is related to the based on theoretical knowledge and Internet user survey, is to analyze content marketing in social networks and its impact on the customer attracting process in catering companies, to provide proposals for content marketing improvement in social media networks. The Bachelor Thesis has 66 pages, which part are 22 figures and 4 tables. There are 43 sources in the list of literature. Keywords: content marketing, social networks, social media, catering companies, promotion of companies in social networks.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectsatura mārketings
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectsabiedriskās ēdināšanās pakalpojumu uzņēmumi
dc.subjectuzņēmumu virzīšana sociālos tīklos
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleLatvijas sabiedriskās ēdināšanās pakalpojumu uzņēmumu satura mārketinga analīze sociālajos tīklos.
dc.title.alternativeThe Analysis of Latvian Catering Service Companies’ Content Marketing in Social Media.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию