Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmalis, Kārlis
dc.contributor.authorSīpols, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:10:51Z
dc.date.available2020-07-01T01:10:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75706
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51792
dc.description.abstractAutora bakalaura darba tēma ir mārketinga rīka - sociālie mēdiji analīze. Sociālo mēdiju popularitāte un interneta lietotāju skaits pēdējajos gados ir audzis ļoti strauji. Tas ir noticis pateicoties straujajai tehnoloģiskajai attīstībai, plašajiem mobīlā tīkla pārklājumiem un interneta pieejamībai gandrīz visās apdzīvotās vietās. Sociālo mēdiju attīstība ir sasniegusi līmeni, kur tā jau kādu laiku ir saistoša ne tikai privātpersonām, bet arī uzņēmumiem. Mūsdienās liela daļa uzņēmumu uztur kontaktu ar saviem klientiem un veido savu tēlu tieši ar sociālo mēdiju palīdzību. Šī darba mērķis ir apskatīt tuvāk tieši šo mārketinga kanālu – sociālie mēdiji. Balstoties uz teoriju un ar anketēšanas palīdzību, gūt labāku priekšstatu par to, kā sociālos mēdijus izmanto mārketinga nolūkos un kā šis mārketinga kanāls atšķirās no citiem, to kādas ir tam piemītošās unikālās īpašības, kā arī priekšrocības un trūkumi. Darbs sastāv no trīs daļām – pirmajā daļā tiek apskatīta teorija, otrajā sociālo mēdiju statistika un par piemēru tiek ņemts uzņēmums, kura aktivitātes sociālajos mēdijos tiek apskatītas un trešajā daļā tiek apkopotas un analizētas anketas atbildes. Bakalaura darbs sastāv no 59 lpp. 40 atteliem un 1 pielikuma.
dc.description.abstractFor bachelors degree theses the author chose marketing tool – social media analasys. The popularity of social media and number of internet users has grown significantly in past few years. This has happened thanks to fast technological development, wide coverage of mobile network and the possibility to access internet from almost any populated place on earth . Social media has developed to the point where it is no longer crucial only to people but also buisnesses. Nowadays most of the companies keep in touch with theyre clients and build theyre brand by using social media. The goal of this bachelors degree is to look closer at this marketing channel – social media. Based on theory and with help of questionnaire, have a better understanding about using social media as marketing tool. Also understanding how it differs from other mareting channels, what is unique to it and what are its strenghts and weaknesses. Bachelors degree consists of three parts – in first part the author will go over theory, in second part will analyse statistics and look at example of business using social media as marketing tool, and in third part the results from questionnaire will be geathered and analysed . Bachelors degree consists of 59 pages and 40 pictures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectMārketings
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectInternets
dc.subjectFacebook
dc.subjectInstagram
dc.titleMārketinga rīka-sociālie mēdiji analīze.
dc.title.alternativeMarketing tool–social media analasys.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record