Zīmola identitātes elementu maiņas novērtējums Latvijas Universitātes komunikācijā.
Author
Ramane, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: “Zīmola identitātes elementu maiņas novērtējums Latvijas Universitātes komunikācijā”. Mērķis ir, izvērtēt zīmola vizuālās identitātes iespējas zīmola veidošanā un tā kontekstā novērtēt LU komunikāciju saistībā ar elementu izmaiņām. Darba ietvaros analizēta teorētiskā un zinātniskā literatūra, izzināts nozares ekspertu viedoklis, veikta LU darbinieku aptauja, lai noskaidrotu komunikācijas atbilstību elementu izmaiņu realizēšanas posmā. Darba izvirzītā hipotēze pierādījās daļēji, jo izstrādājot saskaņotu vizuālo identitāti un atbilstoši to komunicējot darbinieku vidū, veidojas spēcīgs zīmols, taču LU gadījumā, veicot elementu izmaiņas, komunikācija nebija atbilstoša. Darbs sastāv no 95. lpp., 23 attēliem, 12 tabulām, 54 literatūras avotiem. The theme of this Master’s thesis is “Assessment of brand identity element change in the communication of the University of Latvia”. The aim is to evaluate the possibilities of the brand’s visual identity in the development of the brans and in its context to evaluate the communication of the University of Latvia in connection with changes in the elements. Within the framework of the work, the theoretical and scientific literature is analysed, the opinion of industry experts is found out, a survey of LU employees is conducted in order to find out the adequacy of communication in the stage of implementation of element changes. The hypothesis put forward in the work proved in stages, because by developing a harmonized visual identity and appropriately communicating it among employees, a strong brand is formed, but in the case of LU, when making changes to the elements, communication was not appropriate. The work consists of 95 pages, 23 figures, 12 tables, 54 references.