Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorRamane, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:11:17Z
dc.date.available2020-07-01T01:11:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76252
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51815
dc.description.abstractDarba tēma: “Zīmola identitātes elementu maiņas novērtējums Latvijas Universitātes komunikācijā”. Mērķis ir, izvērtēt zīmola vizuālās identitātes iespējas zīmola veidošanā un tā kontekstā novērtēt LU komunikāciju saistībā ar elementu izmaiņām. Darba ietvaros analizēta teorētiskā un zinātniskā literatūra, izzināts nozares ekspertu viedoklis, veikta LU darbinieku aptauja, lai noskaidrotu komunikācijas atbilstību elementu izmaiņu realizēšanas posmā. Darba izvirzītā hipotēze pierādījās daļēji, jo izstrādājot saskaņotu vizuālo identitāti un atbilstoši to komunicējot darbinieku vidū, veidojas spēcīgs zīmols, taču LU gadījumā, veicot elementu izmaiņas, komunikācija nebija atbilstoša. Darbs sastāv no 95. lpp., 23 attēliem, 12 tabulām, 54 literatūras avotiem.
dc.description.abstractThe theme of this Master’s thesis is “Assessment of brand identity element change in the communication of the University of Latvia”. The aim is to evaluate the possibilities of the brand’s visual identity in the development of the brans and in its context to evaluate the communication of the University of Latvia in connection with changes in the elements. Within the framework of the work, the theoretical and scientific literature is analysed, the opinion of industry experts is found out, a survey of LU employees is conducted in order to find out the adequacy of communication in the stage of implementation of element changes. The hypothesis put forward in the work proved in stages, because by developing a harmonized visual identity and appropriately communicating it among employees, a strong brand is formed, but in the case of LU, when making changes to the elements, communication was not appropriate. The work consists of 95 pages, 23 figures, 12 tables, 54 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectZīmola elementi
dc.subjectZīmola vizuālā identitāte
dc.subjectKomunikācijas loma
dc.titleZīmola identitātes elementu maiņas novērtējums Latvijas Universitātes komunikācijā.
dc.title.alternativeAssessment of brand identity element change in the communication of the University of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record