• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikācija virtuālajā telpā kā veids, lai novērstu franču valodas apguvēju satraukumu

Thumbnail
Открыть
306-75231-Bausova_Anna_ab16168.pdf (2.174Mb)
Автор
Bausova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Šavlovska, Dina
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis darbs ir eksperimentāls pētījums, kura mērķis ir izpētīt komunikācijas ar automātisko partneri virtuālajā realitātē pielietošanu svešvalodas apgūšanas procesā ietekmi uz izglītojamo valodas satraukumu. Pētījuma pamatā ir svešvalodas trauksmes teorija (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986), kas nosaka, ka spriedzes un trauksmes sajūta svešvalodas apguves procesā ir viens no galvenajiem valodas bloķēšanas cēloņiem un traucēkļiem veiksmīgai svešvalodas apguvei (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986) (MacIntyre, P. D., & Gardner, R. C., 1994). Empīriskajā daļā mēs apvienojam kvantitatīvo datu analīzi par izglītojamo ImmerseMe lietotnes lietošanas datiem ar kvalitatīvo datu analīzi par to, kā izglītojamie uztver aplikāciju (daļēji strukturēto interviju pirms un pēc eksperimenta satura analīze). Iegūtie rezultāti rāda, ka regulārs ImmerseMe lietotnes pielietojums pozitīvi ietekmē trauksmes mazināšanos apguvējiem, īpaši tiem izglītojamiem, kuriem ir grūti runāt valodas nodarbību laikā.
 
This thesis is an experimental research aiming to study the impact of communication with an automatic partner in virtual reality space in foreign language learning process on the language anxiety of French foreign language learners. The study is based on the theory of language anxiety (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986) suggesting that the feeling of tension and anxiety during foreign language learning process is one of the main causes of language blockage and of the impossibility of success in the language class (Horwitz, Horwitz, & Cope, 1986) (MacIntyre, P. D., & Gardner, R. C., 1994). In the empirical part, we combine the quantitative data obtained during the use of the ImmerseMe application by the learners with the qualitative data of the perception of application use by the learners (analysis of the content of the semi-structured interviews conducted before and after the experiment). The results obtained show that regular use of the ImmerseMe application has a positive impact on the reduction of language anxiety, especially among learners who find it difficult to speak in the language class.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51905
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV