Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorFarneste, Monta
dc.contributor.authorŠtāls, Alans
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:13:51Z
dc.date.available2020-07-01T01:13:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75629
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51911
dc.description.abstractMācību grāmatām ir liela nozīme svešvalodu stundās, jo tās nodrošina skolotājus un skolēnus ar jau gataviem mācību materiāliem. Šī pētījuma mērķis ir analizēt dažāda veida gramatikas uzdevumus četrās angļu valodas mācību grāmatās B2 līmenī. Mērķa sasniegšanai tiks veikta satura analīze, kurā tiks analizētas četras mācību grāmatas no “Insight” un “Solutions” sērijām un aptaujas pētījums, kurā tiks apkopoti septiņi skolotāju viedokļi par analizētajām grāmatām. Pētījumā tika konstatēts, ka abās sērijās vairums gramatikas uzdevumu ir produktīvā tipa, ar kuriem attīsta rakstīšanas prasmes. Tika secināts, ka “Solutions” grāmatās ir vispārīgs pārskats par gramatikas tēmām, savukārt “Insight” sērijā ir padziļinātāks gramatikas apskats. Aptaujā tika noskaidrots, ka skolotāji ir apmierināti ar konkrētajām mācību grāmatām, taču gramatikas tēmu atkārtošanas nolūkos tiek izmantoti papildus materiāli. Atslēgas vārdi: mācību grāmatas iezīmes, uzdevumu veidi, skolotāju viedokļi, runas daļas, sintakse
dc.description.abstractThe role of coursebooks have a large impact in language teaching, as they provide ready-made material for teachers and students. The purpose of this research is to analyse tasks developing grammatical competence at B2 level in four English coursebooks. It will be accomplished through content analysis and survey research, in which four coursebooks from Insight series and Solutions series will be analysed and seven teachers’ opinions regarding the analysed books will be comprised. The study found that in both series most of the grammar tasks were of productive tasks, which develop writing skills. It was concluded that Solutions have more of a general overview of the grammar topics, whereas Insight have more of an in-depth look. Although all teachers are satisfied with the coursebooks, they use additional materials for revision purposes. Key words: features of coursebook, types of tasks, teachers’ opinions, parts of speech, syntax
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectmācību grāmatas iezīmes
dc.subjectuzdevumu veidi
dc.subjectskolotāju viedokļi
dc.subjectrunas daļas
dc.subjectsintakse
dc.titleGramatikas kompetences attīstīšana B2 līmenī: mācību grāmatu analīze
dc.title.alternativeDeveloping Grammatical Competence at B2 Level: Course Book Analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию