• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Retorisku jautājumu lietojums ceļojumu emuāros

Thumbnail
Открыть
306-75979-Stepite_Paula_pb16020.pdf (866.6Kb)
Автор
Stepīte, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Čerņevska, Jekaterina
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Gandrīz divdesmit gadus atpakaļ, emuāru rakstīšana ieguva savu popularitāti, tomēr to skaits ar katru gadu pieaug. Šī pētījuma mērķis ir analizēt retorisko jautājumu biežumu, veidus un to lietojumu ceļojumu emuāros. Lai sasniegtu šo mērķi, tika izpētīti sešdesmit ceļojumu emuāru vietnēs atrastie retoriskie jautājumi, tie izskaitīti, sagrupēti, pēc to piemītošajām īpašībām, un tad analizēti. Šajā darbā bija pielietotas četras pētījumu metodes, teorētiskās izpētes metode, kvantitatīvā analītiskā metode, klasteru analīze un diskursa analīze. Rezultāti liecina, ka retoriskie jautājumi ceļojumu emuāros parādās arvien biežāk. Turklāt, emuāru autori izmanto retoriskos jautājums, lai izstāstītu savas domas, pieredzi un sajūtas, lai atzītu lasītāju klātbūtni, lai pārliecinātu un, lai veicinātu uz kaut ko.
 
Blogging became popular almost twenty years ago. Since then, the number of blogs is increasing by the year. The goal of the research is to analyse the frequency, the types and the use of rhetorical questions in the 60 selected travel blogs. In order to achieve the goal, rhetorical questions were detected and analysed. Then, according to their distinguishing characteristics, they were grouped and examined. In the paper, four research methods are applied i.e. the theoretical research method, quantitative analytical method, cluster analysis and discourse analysis. The results demonstrate that the rhetorical questions are becoming more and more common. Furthermore, bloggers use rhetorical questions to communicate one’s thoughts, experience and feelings, to acknowledge the presence of the readers, to persuade, and to promote something.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51922
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6437]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV