• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Identitātes konstruēšana jauniešu sportā

Thumbnail
Открыть
306-77427-Dudure_Kate_kd17043.pdf (893.0Kb)
Автор
Dudure, Kate
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Mileiko, Ilze
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Izmantojot Mišela Fuko pieeju patības formēšanas analīzē, es pētu veidus, kā jaunie atlēti konstruē savas identitātes sportošanas kontekstā. Pētījumā izmantotas kvalitatīvās datu ieguves metodes - daļēji strukturētas intervijas ar esošajiem un bijušajiem atlētiem un līdzdalīgais novērojums. Pievēršoties jauno atlētu skatījumiem par savu sportisko sniegumu, ķermeni un citiem sporta kontekstā būtiskiem elementiem, es identificēju galvenās prakses atlēta identitātes konstruēšanā. Pētījuma rezultāti liecina, ka atlēta identitāte veidojas mijiedarbē ar treneriem, vecākiem un treniņu biedriem, un ir neatdalāma no apkārtējo novērtējuma un atlēta sportiskajiem sasniegumiem.
 
Using Michel Foucault's approach to analysing the formation of the self, I explore the ways in which youth athletes construct their identities in the sporting context. The study uses qualitative data inquiry method: semi-structured interviews with current and former athletes and a participant observation. Focusing on the discourses of youth athletes about their athletic performance, body and other elements, I identified key practices in constructing the athlete's identity. The results of the study show that the athlete's identity is formed in interaction with coaches, parents and training members and is inseparable from the evaluation of others and athletic achievements.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51965
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6236]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV