• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bibliotēku pasākumi ģimenēm un bērniem

Thumbnail
Открыть
309-77232-Pusnakova_Sofija_sp16058.pdf (579.9Kb)
Автор
Pušņakova, Sofija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Cīrule, Sandra
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis – izpētīt, kāda ir Rēzeknes bērnu bibliotēkas bērnu bibliotēka un Rēzeknes novada bibliotēku pasākumu piedāvājumu un pakalpojumu pieejamība konkrētai mērķauditorijai – ģimenēm ar bērniem, un kā tas ietekmē bibliotēkas kopējo apmeklējuma intensitāti. Pētījuma teorētiskā bāze pamatā palīdz izprast faktorus, kas ietekmē bērnu personības attīstību. Darba teorētiskās bāzes pamatā tiek izmantota amerikāņu psihologa Erika Eriksona (Erik Homburger Erikson) personības psihosociālā attīstības teorija, un filozofa Žana Piažē (Jean Piaget) kognitīvā attīstības teorija. Galveno uzmanību Ž. Piažē velta bērna domāšanas attīstībai, galvenokārt - loģiskas domāšanas attīstībai. Ž. Piažē uzskatīja, ka pieauguša cilvēka domāšana atšķiras no bērna domāšanas. Izvirzītā mērķa sasniegšanai izmantotas trīs pētniecības metodes – intervija, novērošana un dokumentu analīze. Darba ietvaros notika četras intervijas, divu pasākumu un to dalībnieku novērošana, un Rēzeknes centrālās bibliotēkas darba pārskatu analīze no 2014. līdz 2018. gadam.
 
The aim of the Bachelor's thesis is to investigate the availability of offers and services of Children's Library of Rezekne and Rezekne County Libraries for a specific target audience - families with children and how it affects the overall intensity of the library visit. Theoretical basis of the research is to understand the factors that influence the development of the personality of the children, the theoretical basis of the work is based on the psycho-social development theory of the personality of American psychologist Erik Homburger Erikson, and the cognitive development theory of philosopher Jean Piaget. J. Piaget's main focus is on the development of the child's thinking, and first of all on the development of logical thinking. J. Piaget believed that adult thinking was different from the child's thinking first with greater logic. Three research methods - interview, observation and document analysis - have been used to achieve the goal. In the framework of the thesis four interviews were held, two events and their participants were observed and the work reports of Rezekne Central Library from 2014 to 2018 were analyzed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52154
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV