Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorKangro, Karīna Patrīcija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:02Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78036
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52189
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sociālie tīkli kā mārketinga platforma - Latvijas mazo maiznīcu gadījuma analīze”. Sociālo mediju nozīme cilvēku ikdienas dzīvē ar katru brīdi pieaug ar vien vairāk. Uzņēmumi un zīmoli šo situāciju izmanto savā labā jau vairākus gadus, kas ir par pamatu tam, ka ir izveidojusies atsevišķa mārketinga sfēra – sociālo mediju mārketings. Mārketinga speciālisti pauž dažādus viedokļus par to, vai sociālo mediju mārketings tiks izmantots kā ilgtspējīga mārketinga plāna sastāvdaļa, vai tomēr šis mārketinga paveids ir mirkļa tendence, kas pazudīs pēc kāda laika. Darba mērķis ir apskatīt Latvijas mazo maiznīcu radīto saturu “Facebook” vidē, kā arī noskaidrot mērķauditorijas viedokli, domas un vēlmes. Darba izpētes procesā tika noskaidrots, ka faktori, kas visvairāk ietekmē sociālo mediju mārketingu ir ekonomiskie, sociālie un kultūras faktori. Sociālo mediju priekšrocības ir divvirzienu komunikācija, kas mērķauditorijai rada drošības sajūtu, jo ir iespēja uzdot jautājumu un saņemt atbildi pretī pavisam īsā laikā. Balstoties uz mūsdienu situāciju un tehnoloģiju nepārtraukto attīstību, var droši apgalvot, ka sociālo mediju mārketingam ir ilgtspējīgs potenciāls. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, sociālo tīklu mārketings, sociālo mediju mārketings, Dona, Flora, Lielezers, Saldus maiznieks
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s thesis is “Social networks as marketing platform - Case study of Latvian small bakeries”. The importance of social media in people’s daily lives is growing by every moment. Companies and brands have been using this situation as an advantage for several years already, which is the basis for the development of separate marketing sphere – social media marketing. Marketing specialists have different opinions on whether social media marketing will be used as a part of a sustainable part of marketing plan, or whether this is a momentary trend that will disappear over the years. The aim of the bachelor’s thesis is to look at the content created by Latvian small bakeries on “Facebook”, as well as to find out the opinion, thoughts and wishes of the target audience. In the research process, it was established that the main factors that influence the social media marketing the most are economic, social and cultural factors. The advantage of social media is two-way communication, which creates a sense of security for the target audience, as there is possibility to ask a question and receive and answer in a very short time. Based on the current situation and the continuous development of technology, it is safe to say that social media marketing has a sustainable potential in the future. Keywords: marketing communication, social network marketing, social media marketing, Dona, Flora, Lielezers, Saldus maiznieks
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectsociālo tīklu mārketings
dc.subjectDona
dc.subjectFlora
dc.subjectLielezers
dc.titleSociālie tīkli kā mārketinga platforma - Latvijas mazo maiznīcu gadījuma analīze
dc.title.alternativeSocial networks as marketing platform - Case study of Latvian small bakeries
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record