• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pilsētas mārketings: Jūrmalas pilsētas piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-78066-Udre_Gabriela_gu17006.pdf (3.409Mb)
Autor
Ūdre, Gabriela
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Jūrmalas pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mārketingu realizē Jūrmalas pilsēta un vai tas sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta teorija par vietas un pilsētas zīmolu, pilsētas mārketingu un mārketinga komunikāciju, pilsētas mārketinga stratēģiju un tūrisma mārketingu. Pētījumā izmantotas 3 pētniecības metodes – sekundāro datu analīze, daļēji strukturēta intervija un anketēšana. Apkopojot ekspertu viedokļus un anketas rezultātus, tika secināts, ka Jūrmalas pilsētas mārketings sasniedz savu mērķauditoriju un veiksmīgi nodod mārketinga vēstījumu par pilsētas zīmolu un vārdu un to ietverto identitāti. Atslēgas vārdi: pilsēta, pilsētas zīmols, pilsētas mārketings, pilsētas mārketinga komunikācija, pilsētas mārketinga stratēģija, Jūrmala.
 
The theme of this bachelor Thesis is “City marketing: Jurmala city example”. The aim of this paper is to research how marketing is implemented by Jurmala city and whether it reaches the target audience. The paper consists of three main parts – theoretical part, methodology and empirical part. Theorethical part includes theory about place and city branding, city marketing and marketing communication, city marketing strategy and tourism marketing. Three different types of methodology have been identified and used – secondary data analysis, expert interview and questionnaire. Summarizing the views of the experts and the results of the questionnaire, it was concluded that the marketing of Jurmala city reaches its target audience and successfully conveys the marketing message about the brand and name of the city and the set of identity contained in it. Keywords: city, city brand, city marketing, city marketing communication, city marketing strategy, Jurmala.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52192
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

Verwandte Dokumente

Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.

  • Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs 

    Driba, Sarmīte (Latvijas Universitāte, 2015)
    Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas mārketinga aktivitātes Ventspils pilsēta pielieto un vai tās sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās, ...
  • Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās 

    Feldberga, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)
    Šī maģistra darba nosaukums ir „Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās”. Darbs tiek fokusēts uz Baltijas jūras reģiona lielākajām un nozīmīgākajām pilsētām, pamatā izvēloties piejūras pilsētas. ...
  • Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums 

    Silinga, Arita (Latvijas Universitāte, 2016)
    Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums”. Darba mērķi ir noskaidrot, cik noderīgi pilsētas svētki ir kā mārketinga instruments pilsētu ...

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV